Vanzarile Carrefour au inregistrat anul trecut o crestere de 4%, la 84 miliarde euro, in principal ca urmare a cresterii cererii de alimente
Carrefour
Vanzarile grupului Carrefour au inregistrat anul trecut o crestere organica de 3,9%, la 84 de miliarde de euro, in timp ce avansul in termeni comparabili, excluzand benzinariile, a fost de 2,8%.
Cresterea organica a vanzarilor se refera la vanzarile din magazinele operationale de cel putin 12 luni, plus cele din magazinele nou infiintate in ultimele 12 luni, tinand cont si de unitatile inchise temporar.
Vanzarile in termeni comparabili includ vanzarile din magazinele aflate in functie de cel putin 12 luni, dar nu si vanzarile magazinelor inchise temporar.
Aceste vanzari au fost calculate la curs valutar constant.
Livrarile de produse nealimentare au fost pozitive pentru prima oara in ultimii sase ani, in timp ce cresterea vanzarilor de alimente s-a accelerat, potrivit datelor publicate vineri de retailerul francez.
In Franta, vanzarile au avansat atat organic, cat si in termeni comparabili cu 1,2%, la 39,6 miliarde de euro. Pentru al doilea an consecutiv, vanzarile Carrefour pe piata franceza au avut o evolutie ascendenta in toate formatele de magazine ale grupului, respectiv hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate.
Pe pietele europene, excluzand Franta, vanzarile Carrefour s-au stabilizat pentru prima oara in ultimii sase ani, inregistrand un declin, in termeni organici, de doar 0,3%. in termeni comparabili, vanzarile pe aceste piete s-au redus cu 0,2%.
La nivel international, Carrefour a obtinut anul trecut o crestere organica de 5,9% a vanzarilor, la 44,3 miliarde de euro, avansul in termeni comparabili fiind de 4%. in America Latina a avut loc o crestere organica de 18,1%.
In trimestrul patru, vanzarile grupului au crescut organic cu 4,1%, la 22,6 miliarde de euro, iar in Franta cu 1%, la 10,55 miliarde de euro.
La nivel international, cresterea organica a vanzarilor din trimestrul patru a fost de 6,6%, la 12 miliarde de euro. Cursul valutar a avut un impact de -2,3% asupra vanzarilor internationale ale grupului.
In Europa, excluzand Franta, vanzarile au urcat cu 0,4%, in termeni organici, la 6 miliarde de euro, in timp ce avansul in termeni comparabili a atins 0,5%.
Intre tarile europene, vanzarile in termeni comparabili din Spania au crescut in trimestrul patru cu 0,9% in Spania, cu 0,4% in Belgia, avand o evolutie pozitiva si in Polonia si Romania, se arata in comunicatul Carrefour.
In Italia, declinul vanzarilor a incetinit la 1,7%.
Carrefour detine la nivel mondial peste 10.100 de hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate. in Romania, numarul unitatilor Carrefour este de 172, intre care care 27 de hipermarketuri, 91 de supermarketuri si magazine de proximitate.
Mai multe despre:
#Carrefour#vanzari
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS