Timisoreana a lansat un nou sortiment de bere in Romania
Timisoreana
Timisoreana, liderul pietei de bere din Romania, isi extinde gama printr-un nou sortiment ce marcheaza o inovatie in categoria lager: Timisoreana Nepasteurizata.
Aceasta este o bere cu spuma fina, care prezinta o carbonatare aparte, pastrand in acelasi timp gustul echilibrat Timisoreana, a anuntat producatorul.
Procesul de fabricatie al acestui sortiment include o tehnologie moderna de filtrare la rece, prin urmare berea isi pastreaza gustul proaspat ca in fabrica.
“Timisoreana Nepasteurizata este o bere care, nefiind supusa tratamentului termic de pasteurizare, isi pastreaza intact gustul proaspat din fabrica. Berea nepasteurizata este fina, usor de baut, are o spuma intensa si o carbonatare aparte”, a declarat Zoli Borsos, maestru berar Timisoreana.
Noul sortiment este disponibil, incepand cu 1 martie 2017, in magazinele si supermarketurile din toata tara, in mai multe variante de ambalaj: sticla returnabila de 0,5 litri, sticla nereturnabila de 0.5 litri, doza, pachet de 6 doze, pachet de 5 sticle nereturnabile si un pahar special, precum si butoi.
Timisoreana s-a nascut in cea mai veche fabrica de bere din Romania, fiind atestata printr-un act petitionar al magistratului orasului Timisoara, care dateaza din 1 ianuarie 1718. In prezent, Timisoreana apartine grupului Ursus Breweries, cel mai mare producator de bere din Romania, care mai are in portofoliu marcile: URSUS, Ciucas, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell si St Stefanus.
La finele anului trecut, cel mai mare producator de bere din Japonia, Asahi Group Holdings, a anuntat ca va plati 7,3 miliarde de euro (7,8 miliarde de dolari) pentru operatiunile Anheuser-Busch InBev din cinci state est-europene.
Printre brandurile scoase la vanzare se afla Ursus (Romania), Pilsner Urquell (Cehia), Tyskie (Polonia), Dreher (Ungaria) si Topvar (Slovacia). Va fi cea mai mare achizitie de peste hotare a companiei nipone si cea mai recenta din Europa, a doua mare piata a Asashi.
In 2015, gigantul Anheuser-Busch InBev a anuntat preluarea rivalului SABMiller cu suma de 104 miliarde de dolari, o tranzactie care va crea un gigant al pietei berii ce va domina 30% din piata mondiala de profil. Pentru a obtine aprobarea autoritatilor de reglementare, SABMiller a decis sa isi vanda operatiunile din Romania, Cehia, Ungaria, Polonia si Slovacia, activele fiind evaluate la cinci miliarde de dolari.
Pe acelasi subiect: