"Mad Man" in 2025 – cum vad greii industriei viitorul publicitatii. Martin Sorrell: "Tehnologia, datele si contentul vor fi parte din tot ce facem"
![Mad Man in 2025 ndash; cum vad greii industriei viitorul publicitatii. Martin Sorrell: Tehnologia, datele si contentul vor fi parte din tot ce facem](https://assets.protv.ro/assets/incont/2015/05/08/image_galleries/52105/ldquo-mad-man-rdquo-in-2025-ndash-cum-vad-greii-industriei-viitorul-publicitatii-martin-sorrell-ldquo_1_size9.png)
Mad Man. Cine nu-l stie? Serialul fenomen al publicitatii. Oglinda vietii stralucitoare si pline de contraste a nebunilor frumosi, cinici si misogini din advertisingul anilor ‘60 - ’70.
Dar cum ar arata “Mad Man” in viitor? Mai precis in 2025.
De la Martin Sorrell, CEO, WPP Group la Robert Senior, worldwide CEO, Satachi & Saatchi sau Andrew Essex, vice chairman, Droga5 – oameni mari din publicitate fac un exercitiu de imaginatie si duc “actiunea din advertising” in viitor. Vezi aici >>
Pe acelasi subiect: