4 milioane de dolari pentru 30 secunde. Atat au platit zeci de companii ca sa-si faca reclama in timpul celui mai mare eveniment sportiv televizat din America.

Duminica, peste 100 de milioane de americani au stat lipiti de televizor ca sa vada finala campionatului de fotbal american. Dar, pe langa meci, au urmarit si reclame.
                                            
The U.S. Global Leadership Coalition a pus datele cap la cap si a aratat ce s-ar putea face banii care se cheltuiesc cu ocazia celui mai important eveniment sportiv din America.

Iata mai jos cateva moduri in care ar putea fi folositi banii:

-cu banii platiti pentru 30 de secunde de reclama in timpul Super Bowl (4 milioane de dolari) SUA ar putea asigura 800.000 de corturi speciale de protectie impotriva tantarilor, pentru copiii din Africa ce risca sa se imbolnaveasca de malarie.

-americanii vor manca 45.000 de tone de aripioare de pui in ziua competitiei. Suma cheltuita reprezinta jumatate din suma necesara pentru combaterea foametei in Kenya.

-banii cheltuiti cu securitatea evenimentului sportiv ar fi suficiente pentru a finanta sapte misiuni diplomatice ale SUA in strainatate timp de un an.

-8.000 de voluntari vor fi implicati in organizarea evenimentului, aproximativ acelasi numar cu al voluntarilor care ajuta la mentinerea pacii sau ii educa pe copiii saraci din toata lumea.
.