4 milioane de dolari pentru 30 secunde. Atat platesc companiile sa se promoveze in cadrul celui mai mare eveniment sportiv din SUA
Atat vor plati zeci de companii ca sa-si faca reclama in timpul celui mai mare eveniment sportiv televizat din America. Duminica, peste 100 de milioane de americani vor sta lipiti de televizor ca sa vada finala campionatului de fotbal american. Dar, pe langa meci, vor urmari si reclame.
In spotul celor de la Mercedes Benz sunt de fapt doua vedete: modelul CLA si topmodelul Kate Upton. Frumoasa blonda i-a facut deja curiosi pe 5,5 milioane de oameni care au urmarit pe internet clipul publicitar.
Tot pe senzualitate a mizat si David Beckham, insa vedeta reclamei este un peste, atat de vrajit de noua sticla incat ajunge sa-i cante o serenada.
In schimb, Axe Apollo spera sa le atate imaginatia doamnelor, anuntand si ca 22 de clienti au ocazia sa castige o calatorie in spatiu.
Tot pe un concurs mizeaza si Coca-Cola, care ii invita pe telespectatori sa-si aleaga echipa preferata dintr-un clip fierbinte, filmat in desert. In schimb, cei Volkswagen au fost acuzati de rasism din cauza reclamei in care apare un barbat caucazian care vorbeste cu accent... jamaican.
Insa la capitolul auto surpriza vine de la altcineva. "Chrysler! E sunt singurul producator auto care n-a facut nimic public, n-a arat nicio imagine inca. Asa ca toti asteapta cu nerabdare sa vada ce-au pregatit", scrie Mediafax. Pe langa milioanele cheltuite pe spatiul publicitar in sine, si realizarea spoturilor are costuri uriase.
Nu-i de mirare, asadar, ca finala Super Bowl ajunge sa fie cel mai scump eveniment publicitar al anului. Pe langa reclame, in pauza telespectatorii o vor asculta pe Beyonce, iar de data aceasta, artista a anuntat ca va canta live.