Cele trei posturi tv mentionate mai sus vor difuza, timp de un an, spoturi de publicitate de 20, respectiv 30 de secunde (un spot general de prezentare va avea 30 de secunde, iar cele pentru turismul in natura si cel cultural vor avea 20 de secunde), menite sa consolideze brandul turistic national si sa creasca gradul de cunoastere a Romaniei pe plan international, se arata intr-un comunicat al institutiei.

Conceptul reclamelor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, mostenirea culturala, mixul bogat de influente istorice, autenticitatea romaneasca si cea traditionala.

De ce CNN, EURONEWS si EUROSPORT

Ministerul Turismului a selectat cele trei posturi internationale, in functie de audienta inregistrata in randul persoanelor cu venituri peste medie, care calatoresc, atat in interes de afaceri, cat si de placere, de cel putin sase ori pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Valoarea totala a campaniei de promovare, ce ajunge la 4.960.000 euro cu TVA, va fi finantata din fonduri europene nerambursabile, prin intermediul Programului Operational Regional 2007-2013.

In urma licitatiei organizate de Ministerul Turismului, firma care se va ocupa de crearea spoturilor publicitare este Media Investment Communication SRL.