Taxele ascunse fac biletul de la low-cost mai scump ca la companiile de linie. VIDEO
In jur de 500 de euro pentru un bilet de avion pana la Roma nu este in mod sigur un chilipir. Dar cand l-ai mai cumparat si de la o companie cu zboruri ieftine, gluma incepe sa sune prost. Operatorilor low-cost le merge atat de bine in sezon, incat au ajuns mai scumpi decat cei de linie pe multe dintre destinatii. Unde mai pui taxele nesfarsite pentru bagaj, imbarcare ori… spatiul de la picioare.
In esenta, diferentele intre tarifele low-cost si cele de linie au ajuns aproape insesizabile. Toata lumea foloseste strategia biletelor promotionale la preturi atat de mici, incat nu acopera nici macar pretul kerosenului ars de avion. Biletele de 9, 15 sau 20 de euro le numeri, de obicei, pe degetele de la maini.
Apoi incep taxele. Asa se aduna 10 euro pentru check-in in aeroport, daca nu vrei sa iti alegi locul de acasa on-line. Chiar si poseta a ajuns bagaj de mana, asa ca un rucsac in plus va fi taxat.
Bagajul de cala este de asemenea tarifat suplimentar cu 35 de euro. In competitia pentru pretul cel mai mic, chiar si companiile de linie au eliminat pe majoritatea curselor masa calda.
Ultimele locuri din avion ajung chiar si la 300-400 de euro pe sens. Dupa care afli, in ultima clipa, ca vei mai plati inca o taxa de la 5 la 30 de euro pentru emiterea online.
Chilipirurile adevarate se gasesc pe internet. Motoarele de cautare gasesc in timp real bilete de la toate companiile. Cele mai cunoscute sunt skyscanner, travelocity, esky sau paravion.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS