La 25 de ani a creat doua companii si a fost designer pentru cel mai valoros brand din lume. Cum a reusit un tanar sa atraga donatii de 1 milion dolari pentru o idee de afaceri
La 25 de ani, Kevin Rustagi a fondat deja doua afaceri si a lucrat pentru cea mai valoroasa companie din lume: Apple, scrie Huffington Post. Spune ca experienta de lucru cu inginerii de la Apple i-a dat incredere sa se arunce in provocarea antreprenoriatului.
In 2011, pe cand era student in MIT, din SUA, Kevin a lucrat la designul si productia difozorului modelului iPhone 5. Mai mult, modelul creat de el a fost acceptat de arhitectii de la Apple si implementat cu succes pe smartphone-uri.
“Sa lucrezi cu designeri fenomenali, cum sunt cei de acolo, a fost pentru mine o super experienta. Echipa in care am fost integrat avea un simt extraordinar de dezvoltat spre detalii. A fost ceva ce nu voi uita niciodata”, a declarat tanarul american pentru Huffington Post. Astazi, difuzorul gandit de Kevin este folosit, zilnic, de aproape 10 milioane de oameni.
Tot in timpul studentiei, Rustagi a lansat insa si prima sa companie: Ministerul Aprovizionarii. Firma sa lucra la implementarea unei tehnologii create de NASA ce presupunea adaptarea hainelor hi-tech la temperatura corporului uman.
De altfel, start-up-ul sau a pornit ca o campanie pe cunoscuta platforma americana de crowdfunding, Kiskstarter, unde a reusit sa atraga suma propua (30.000 de dolari) in doar cinci zile de la lansare, iar la finalul campaniei adunase aproape 430.000 de dolari.
De altfel, business-ul sau a strans donatii de peste un milion de dolari in 2012, dupa ce reviste internationale de prestigiu, ca Forbes, Popular Science sau NPR, au scris despre asta, noteaza Huffington Post.
Astazi, Kevin are 25 de ani, a absolvit MIT si urmeaza un MBA la Stanford, locuieste in Texas si este fondatorul a doua companii: Ministerul Aprovizionarii si Hustle&Play, o firma de publicitate. De altfel, vrea ca-n acest an sa combine cele doua pasiuni, cea pentru design si cea pentru tehnologie, si sa lanseze pe piata carti de vizita din aluminiu, personalizate cu elemente complexe de design. De altfel, ii surade si ideea de a inregistra un E-Book cu sfaturi pentru tinerii antreprenori.