Doi producatori de inghetata, inventivi si intreprinzatori, s-au gandit sa potoleasca pofta clientilor pentru retelele de socializare chiar prin intermediul afacerii pe care o conduc.

Cei doi detin Valentino Ice Cream Shop, o gelaterie din Tisno, Croatia. Unul dintre proprietari a observat ca fiica sa de 15 ani isi verifica tot timpul contul de Facebook, asa ca i-a venit ideea sa creeze o aroma speciala pentru fanii obsedati de social media.

Reteta pe care Admir si fratele sau, Ibi, au pus-o la punct este una destul de simpla. Ea presupune un mix de sirop albastru si vanilie, peste care se adauga un mic insemn cu logo-ul Facebook. O cupa se vinde cu 1,32 euro, iar inghetata are gust de bomboane si guma de mestecat, noteaza Mashable.com.

In ciuda ideii simple, afacerea s-a dovedit un succes. Cumparatorii au fost imediat atrasi de sigla Facebook, dar si de ineditul creatiei, scrie si Huffington Post.