Doi croati au creat inghetata cu aroma de Facebook. O cupa se vinde cu 1 euro
Internautii dependenti de socializare e pot bucura acum de o portie de Facebook, chiar si atunci cand nu sunt conectati la reteaua americana. Si asta pentru ca doi croati au inventat o inghetata cu acest nume, potrivit Mashable.com.
Doi producatori de inghetata, inventivi si intreprinzatori, s-au gandit sa potoleasca pofta clientilor pentru retelele de socializare chiar prin intermediul afacerii pe care o conduc.
Cei doi detin Valentino Ice Cream Shop, o gelaterie din Tisno, Croatia. Unul dintre proprietari a observat ca fiica sa de 15 ani isi verifica tot timpul contul de Facebook, asa ca i-a venit ideea sa creeze o aroma speciala pentru fanii obsedati de social media.
Reteta pe care Admir si fratele sau, Ibi, au pus-o la punct este una destul de simpla. Ea presupune un mix de sirop albastru si vanilie, peste care se adauga un mic insemn cu logo-ul Facebook. O cupa se vinde cu 1,32 euro, iar inghetata are gust de bomboane si guma de mestecat, noteaza Mashable.com.
In ciuda ideii simple, afacerea s-a dovedit un succes. Cumparatorii au fost imediat atrasi de sigla Facebook, dar si de ineditul creatiei, scrie si Huffington Post.
Pe acelasi subiect: