Va avea succes continutul sponsorizat pe Facebook? Parerile analistilor
De cand a devenit o companie publica, Facebook atrage si mai mult atentia. Mai ales cand vine vorba de strategiile si veniturile pe care le scoate din publicitate. Iar promovarea continutului referitor la branduri e una din modalitatile prin care mega-reteaua sociala isi propune sa atraga companiile.
Totusi, un raport al agentiei Greenlight arata ca, la inceputul anului, 44% dintre utilizatorii de internet din toata lumea NU au dat niciodata click pe reclamele sponsorizate de pe Facebook. Utilizatorii sunt insa mult mai dispusi sa interactioneze cu acest tip de continut despre branduri direct pe site-uri.
Chiar si statisticile Facebook din luna februarie aratau ca doar 16% din fanii paginilor de brand vedeau saptamanal cel putin un post despre brand. In incercarea de a creste procentajul acestora pana la 50%, Facebook a lansat asa-numitul Reach Generator.
Ramane de vazut daca acesta va garanta interactiunea cu posturile sponsorizate si-i va determina pe utilizatorii retelei sa trimita mai departe catre prieteni si altceva decat quiz-urile (32% dau share) sau concursurile la care participa (29% dau share).
(sursa: emarketer.com)