De-a lungul timpului O’Leary a venit cu idei dintre cele mai nastrusnice pentru a face rost de bani. Cele mai ciudate dintre ele au fost aceea taxa de o lira pentru mersul la toaleta in avion sau vanzarea de bilete fara loc, urmand ca pasagerii sa stea in picioare, pe culoarul avionului.

Acum O’Leary se gandeste cum sa urce si sa coboare pasagerii din avion intr-un timp record si i-a venit ideea largirii usilor de la avion. Iar o companie din China s-a aratat interesata e idee, scrie Daily Mail.

Chinezii sunt interesati de ceea ce vrem noi sa facem. Avioanele construite de Boeing sau Airbus au marimea usilor standard. Noi vrem ca pe o usa sa poata trece doi oameni in acelasi timp”, a declarat Howard Miller, directorul financiar al Ryanair.

Ideea i-a venit lui O’Leary dupa ce a aflat ca profitul companiei a scazut cu aproape o treime. “Incercam constant sa crestem taxele, dar in conditiile cererii actuale acest lucru nu este posibil”, a spus el, adaugand ca cererea reduse se datoreaza crizei economice care i-a impovarat pe europeni.

Seful Ryanair este recunoscut pentru ideile sale trasnite, dar sub conducerea lui compania s-a transformat dintr-un operator regional intr-o adevarata forta, care numara 7.000 de angajati si zboara pe 1.100 de rute catre 155 de aeroporturi din 26 de state.
 
Anul trecut, Ryanair a devenit prima companie aeriana din Europa care a transportat mai mult de 7 milioane de pasageri intr-o singura luna. reteta de succes a lui O'Leary pentru zborurile comerciale este simpla: trebuie sa fie dese, dar mai ales ieftine.

Iar pentru a reduce cat mai mult costurile, dar si pentru a face profit cat mai mare, O’Leary a venit cu idei de genul: taxarea mersului la toaleta, eliminarea copilotilor, biletele fara loc sau introducerea, contra cost, a filmelor porno la bordul aeronavelor.