Vanzarile Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, au crescut cu 6,13% in sem. I, la 75,2 mil. lei
Vanzarile producatorului roman de cosmetice si produse pentru curatenia casei Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13% in primul semestru, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 75,2 milioane lei (17,1 milioane euro), in urma lansarii de noi produse si extinderii gamelor existente.
In primele 6 luni ale anului trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 70,8 milioane lei.
"Rezultatele constant favorabile obtinute de Farmec se datoreaza atat interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse si servicii (...), precum si strategiei de consolidare a retelei de parteneri de distributie. Investim constat in cele mai noi tehnologii (...)", a declarat Mircea Tudean, directorul general al Farmec.
Pentru 2014, Farmec si-a bugetat investitii de 10,7 milioane lei, din care 6,8 milioane lei sunt directionate catre lucrari de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice si produsele de intretinere si curatare a locuintei, doua malaxoare si o linie pentru sectia de mase plastice.
Tot in acest an vor fi modernizate laboratoarele de control al calitatii.
Farmec este cel mai mare producator roman de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajati. Din 2008, detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.
Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, iar principalele piete sunt Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia si Canada.
In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile din regiune, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.