Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al noualea an consecutiv. Primele 10 nume din top valoreaza 111 mld. dolari
Louis Vuitton este cel mai valoros brand din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown, transmite Bloomberg, potrivit Mediafax.
Valoarea primelor 10 branduri de lux a crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton si pana la Burberry Group avand ca prioritate exclusivitatea produselor lor.
Hermes, producatorul francez al gentilor Birkin, detinut partial de LVMH, a inregistrat la randul sau o crestere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, si s-a plasat pe pozitia a doua.
Gucci, detinut de compania Kering, competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe pozitia a treia, cu o crestere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.
Vuitton se numara printre producatorii de bunuri de lux care introduc produse mai scumpe, intr-un numar restrans de magazine, cumparatorii bogati fiind tot mai interesati de branduri percepute ca fiind de elita.
In primul trimestru, veniturile obtinute de grupul francez LVMH din comercializarea de haine si articole din piele au inregistrat cea mai mare crestere din ultimii doi ani, indicand ca reorganizarea Vuitton functioneaza.
"Daca pierzi exclusivitatea, pierzi statutul de brand de lux. Multe companii renunta la cresterea cotei de piata pentru a scoate in evidenta atractivitatea lor pe segmentul de lux", a declarat Anastasia Kurovskaia, vicepresedinte pentru operatiunile din Europa, Orientul Mijlociu si Africa ale diviziei de consultanta Optimor a Millward Brown.
In topul brandurilor de lux se mai afla in ordine Prada (imbracaminte), Rolex (ceasuri), Cartier (bijuterii), casele de moda Chanel si Burberry, precum si Coach (genti) si Fendi (moda).
Valoarea Burberry a crescut cu 42%, la 5,9 miliarde de dolari, acesta fiind cel mai mare avans in randul celor 10 branduri analizate.
Valoarea producatorului de genti Coach a scazut cu 4%, la 3,1 miliarde de dolari, din cauza pierderii atractivitatii in SUA pe fondul discounturilor, iar cea a casei de moda Fendi, detinuta de LVMH, cu 17%, la 3 miliarde de dolari, in lipsa investitiilor din partea grupului.
Topul brandurilor de lux face parte dintr-un studiu anual comandat de compania britanica de publicitate WPP, compania mama a Millward Brown, in care sunt analizate brandurile din 13 industrii.
Studiul Millward Brown este realizat prin intervievarea a peste 2 milioane de clienti si pe analiza performantelor companiilor in privinta veniturilor si perspectivelor.
Potrivit Millward Brown, Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansand rivalul Apple, care a detinut acest titlu timp de trei ani consecutiv.
In clasamentul general, Vuitton se afla pe pozitia 30.
Mai multe despre:
#Louis Vuitton#branduri de lux
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS