Astra Vagoane Arad construieste trenuri si cai ferate pentru irakieni
Astra Vagoane Calatori Arad si guvernul irakian au semnat un memorandum de intelegere pentru infiintarea unei companii feroviare mixte in Irak, ale carei obiective vor fi productia de trenuri pentru calatori si lucrari de constructie si modernizare a caii ferate, a declarat un oficial de la Bagdad, potrivit Mediafax.
O delegatie irakiana formata din reprezentanti de rang inalt din mai multe ministere a semnat semnat marti memorandumul la Bagdad cu reprezentanti ai producatorului de vagoane Astra, a declarat Salam al-Quraishi, consilier economic al guvernului, citat de publicatia Al-Shorfa.
Compania mixta va fi specializata in constructia de trenuri pentru calatori si va avea sediul in al-Samawa, in sudul Irakului.
"Compania va reabilita sectorul infrastructurii feroviare din Irak, in coordonare cu Ministerul Transporturilor, intr-o prima etapa dupa infiintare. Dupa patru ani, va incepe constructia unei retele de cale ferata intre Basra si vestul Irakului, care urmeaza sa traverseze diferite provincii", a declarat el.
O echipa de lucru din Romania si Irak va fi formata pentru a incepe planificarea aspectelor tehnice, financiare si juridice ale companiei.
Ministerul Economiei a anuntat la inceputul lunii februarie, dupa o intalnire intre ministrul de resort, Varujan Vosganian, si proprietarul Astra Vagoane, Valer Blidar, ca societatea a transmis oferte pentru vagoane de calatori, garnituri de tramvai si automotoare pe piete precum Irak si Turkmenistan, oferta incluzand si servicii de modernizare si reparatii de material rulant.
Compania Astra Vagoane Calatori are ca obiect de activitate principal constructia si reparatia materialului rulant. Astra Vagoane este nucleul unui grup de firme din care fac parte si Astra Vest, Sirv Titu, Marmura Bucuresti, Tristar Bucuresti, Arcons Security si Trend-Invest Arad.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS