Tramvaiul Imperio Eco, fabricat de Astra Vagoane, prezentat la Bucuresti. Cum arata vehicului de 2 mil. euro GALERIE FOTO+VIDEO
Prototipul tramvaiului Imperio Eco, produs de Astra Vagoane Calatori in colaborare cu Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) si Siemens, a fost prezentat marti la Bucuresti. Imperio Eco reprezinta varianta pentru Bucuresti a tramvaiului Imperio produs la Arad, care va circula in Arad incepand cu luna septembrie.
Compania Astra Vagoane Calatori Arad discuta cu regiile autonome de transport din Romania livrarea noilor tramvaie Imperio Eco, al caror pret este de circa doua milioane de euro pe unitate, precum si posibile comenzi in Turcia, Bosnia-Hertegovina, Bulgaria si Republica Moldova.
"Suntem in discutii cu regiile autonome de transport public din tara, cu Primaria Capitalei, in vederea initierii unor posibile comenzi pentru acest tramvai. Suntem, de asemenea, in discutii pentru livrarea acestuia catre piete externe din tari precum Turcia, Bosnia-Hertegovina, Bulgaria, cat de curand cu Republica Moldova. Noi suntem optimisti", a declarat Corneliu Negret, director marketing la Astra Vagoane Calatori.
Tramvaiul Imperio Eco produs la Bucuresti costa circa doua milioane de euro si poate fi realizat in functie de cerintele autoritatilor. Unitatea de la Bucuresti poate produce pana la trei tramvaie pe luna.
Potrivit producatorilor, noul tramvai asigura standarde de confort ridicate pentru calatori, fiind dotat cu instalatie de climatizare, podea joasa, scaune tapitate si echipamente cu costuri reduse de exploatare si mentenanta. De asemenea, tramvaiul este dotat cu un sistem de recuperare a energiei, care asigura functionarea aerului conditionat fara costuri suplimentare.
In februarie 2011 RATB, Astra Vagoane Calatori si Siemens au decis incheierea unui parteneriat pentru fabricarea de tramvaie cu podea joasa. In cadrul acestui parteneriat, RATB participa cu spatiile de productie, utilitatile si forta de munca, iar Astra Vagoane Calatori, detinatoarea licentei Siemens si a documentatiei necesare, contribuie cu investitii in amenajarea spatiilor si retehnologizarea liniei de productie tramvaie din cadrul Uzinei de Reparatii Atelierele Centrale.
Sursa foto: Mediafax
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS