Dacia "bate" marci de renume la vanzarile din Europa!
Cu o luna inainte de sfarsitul anului, statisticile la nivelul Europei scot in prim plan marca romaneasca Dacia. Vanzarile totale de Logan, Sandero si Duster au fost de 238.000 de masini, in crestere cu 10% fata de primele 11 luni din 2009. Numarul nu spune mare lucru dar daca ne uitam la vanzarile marcilor mult mai cunoscute, observam ca Dacia a intrat cu succes pe marile piete europene si a reusit sa convinga. Cum?
Multi pun succesul Dacia pe seama situatiei economice actuale care a provocat schimbari in comportamentul de consum. In perioade de criza, multi oameni reduc cheltuielile, inclusiv bugetele pentru achizitia unei masini.
Oferta de pret Dacia a venit ca o manusa pe noua tendinta de consum, modelele marcii romanesti avand preturi mici si un raport calitate/pret foarte bun.
Drept urmare, Dacia a reusit sa vanda mai multe masini decat Kia, care a totalizat 237.000 de unitati comercializate in primele 11 luni.
Alte marci detronate de modelele romanesti sunt: Suzuki ( 172.00 masini vandute), Honda (164.000 de masini vandute), Mazda (161.000 de masini vandute), Mitsubishi (88.800 masini vandute).
In Uniunea Europeana, Dacia a vandut mai mult decat Volvo ( 192.000 de masini vandute), Chevrolet (160.000 de masini vandute) sau Alfa Romeo ( 97.000 de masini vandute).
Cota de piata a marcii romanesti pe continentul European este de 1,2%.
Pe acelasi subiect: