Dacia Duster, ultima clasata in finala “Masina anului 2011”
Dacia Duster s-a clasat pe ultimul loc, pozitia a saptea, in finala competitiei Car of The Year 2011, defasurata luni la Paris, castigata de modelul Leaf cu propulsie electrica produs de constructorul japonez Nissan.
"Ma surprinde rezultatul obtinut de Duster. Ma asteptam sa se claseze intre primele trei locuri. Punctajul slab cu care a cotata masina romaneasca il pun pe seama accentelor patriotice ale juriului. De exemplu, italienii sau germanii nu ar vota in favoarea unei marci alta decat cea sau cele din tara lor. In ceea ce priveste ocupantul locui intai, era de asteptat ca Nissan Leaf sa castige. Este un model complet electric, primul de acest fel prezent in competitia Car of The Year, iar juriul este foarte sensibil la premierele mondiale absolute", a declarat pentru Mediafax Dan Vardie, singurul roman din juriul Car of The Year 2011, format din 58 de membri din 23 de tari europene.
Primele trei locuri ale competitiei au fost ocupate de Nissan Leaf, care a obtinut 257 de puncte, Alfa Romeo Giulietta - 248 puncte si Opel Meriva - 244 puncte.
Urmatoarele pozitii au revenit modelelor Ford C-Max/Grand C-Max (224 puncte), Citroën C3/DS3 (175 puncte), Volvo S60/V60 (145 puncte) si Dacia Duster (132 puncte).
Pentru a desemna castigatorul, fiecare membru al juriului a alocat un total de 25 de puncte pentru cel putin cinci din cele sapte nominalizari, insa nu mai mult de 10 puncte pentru alegerea preferata.
Duster este primul automobil romanesc calificat intr-o finala a competitiei Car of The Year, care se desfasoara de 46 de ani.
La editia de anul trecut a finalei Car of The Year, castigator a fost modelul Volkswagen Polo.
Primul model SUV al costructorului Automobile Dacia a fost lansat la la inceputul lunii martie la Salonul Auto de la Geneva, iar in primele zece luni ale anului, au fost produse 60.578 de unitati la uzina de la Mioveni.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS