BMW a vazut stele verzi in loc de 5 stele. Masina-vedeta in 2013 a iesit prost la crash testul Euro NCAP. VIDEO
BMW se aduna de pe jos dupa o lovitura neasteptata. i3 a luat sub 5 stele si nemtii trebuie sa repare niste lucruri.
i3 a fost masina Salonului de la Frankfurt. A fost peste tot, de la zeci de bucati care se plimbau intr-o hala enorma, la shuttle-uri in tot orasul in timpul expozitiei de masini.
BMW a laudat-o si a evlaviat-o peste tot, la fel si presa. Masina a promis din prima, inca de la stadiul de concept si acum a ajuns o realitate care se vinde la un pret decent pentru o masina premium. 40.000 de euro costa cel mai scump i3. In banii astia primesti un motor cu benzina care scoate 35 de cai si unul electric de 170.
Masina merge cu 150 de km/h viteza maxima si consuma 0.6 l / 100 km. Fata de hibridele care se bazeaza pe motorul cu benzina, BMW i3 face invers, il foloseste 90% din timp pe cel electric. Masina s eincarca intr-o ora de la o sursa de 400V sau in 8 de la prizele conventionale de 220V. Autoomia poate sa ajunga la maximum 150 de km in functie de stilul de mers.
Testele Euro NCAP au fost insa nereusite pentru BMW - brand obisnuit sa obtina maximum din tot. i3 a luat doar 4 stele din 5 si explicatiile sunt multe. Masina are nistre probleme la impactul din spate, cand scaunele si centruile nu-si fac "treaba" perfect.
La protectia copiilor din masina, BMW nu are probleme decat cu formele de comunicare ale acestor avantaje (etichete lipte pe masini, instructiuni etc).
Inginerii mai au de lucrat si protectia pietonilor intr-un posibil accident. Aici, i3 are probleme cu varful capotei. Scorul prost a iesit si din cauza lipsei de avertisment sonor pentru cuplarea centurilor-spate.
Pe piata mai sunt Nissan Leaf (5 stele), Renault Zoe (5 stele NCAP) si chiar Renault Fluence ZE (4 stele NCAP) care concureaza in acest segment. Tesla, masina lansata si la noi zilele astea, nu a fost testata Euro NCAP si nici IIHS (Insurance Institute For Highway Safety, SUA).
Unde bate si unde pierde Audi in meciul cu Mercedes si BMW? Test cu noul A3 in Romania, duminica la promotor, de la 10.00 pe Sport.ro!
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS