Tanara de 30 de ani care conduce businessul Mercador, despre piata de anunturi: „Ca sa vinzi, trebuie sa te pui in pielea clientului”
Cristina Gheorghitoiu. Sursa foto: Business Magazin
Cristina Gheorghitoiu este, de mai bine de un an, business manager al Mercador.ro. O perioada suficienta incat sa cunoasca totul despre piata competitiva de anunturi: de la cele mai cautate produse, comportamentul consumatorului roman pana la cele mai eficiente modalitati de promovare.
„S-a incercat chiar si vanzarea echipei de fotbal a Romaniei in urma meciului pierdut cu Grecia, dar, evident, acest anunt nu a trecut de filtre. In schimb, biletele de loterie duse la moastele unor sfinti au fost postate pe Mercador si au fost vandute”, descrie amuzata Cristina Gheorghitoiu cateva dintre produsele din categoria „Diverse” postate pe site-ul de anunturi.
Dupa o serie de posturi ocupate in cadrul unor companii precum Metromind si Machteam Soft, Cristina Gheorghitoiu este, de mai bine de un an, business manager in cadrul unuia dintre cele mai vizibile site-uri de anunturi generaliste, Mercador.ro, parte a Allegro Group, detinut de grupul sud-african Naspers.
Cristina Gheorghitoiu conduce o echipa formata din aproximativ 20 de persoane, dar potentialul de crestere al acesteia este mare, odata cu dezvoltarea site-ului. Majoritatea angajatilor lucreaza in departamentul de customer support, dominant in echipa Mercador. Departamentul IT este localizat in Polonia. In ce ii priveste pe angajati, ei sunt recrutati chiar de pe bancile facultatii, in angajare primand nu experienta, ci mai ales intersul manifestat pentru companie si clienti: „E foarte important sa iti folosesti produsul ca sa il optimizezi, trebuie sa te pui in pielea clientului”.
Citeste articolul integral pe www.businessmagazin.ro.
Pe acelasi subiect: