Startup-ul românesc StockBinder atrage o investiţie de peste 100.000 de euro, în primul an de la lansare
Ionut Farcas, fondator și CEO StockBinder
Startup-ul românesc StockBinder, dezvoltatorul platformei de tip SaaS cu acelaşi nume, a anunţat că va atrage o investiţie de peste 100.000 de euro de la patru investitori şi vrea să integreze peste 100 de magazine online şi furnizori în primul an de la lansare.
"Startup-ul românesc StockBinder, dezvoltatorul platformei de tip SaaS cu acelaşi nume, care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, atrage o investiţie de peste 100.000 de euro de la patru antreprenori români. Unică pe piaţa din România, StockBinder este o platformă complet automatizată şi integrată, care conectează producătorii şi furnizorii cu magazinele online, permiţând listarea rapidă de produse", informează compania.
StockBinder este prima platformă de tip SaaS din România care conectează producătorii şi furnizorii cu magazinele online şi integrează informaţii despre preţuri, stocuri şi produse. Peste 800.000 de produse de la peste 20 de furnizori sunt încărcate deja în platformă.
Practic, platforma preia toate informaţiile despre stocuri, preţuri şi descrierea produselor oferite de furnizori şi producători, dar şi cataloagele de produse ale magazinelor online partenere. Apoi, toate informaţiile sunt procesate, iar magazinele online primesc înapoi cataloagele de produse actualizate cu informaţiile de preţuri şi stocuri de la furnizori, putând ajusta instantaneu oferta comercială.
„Investiţia ne va permite accelerarea dezvoltării la nivel naţional şi ne va facilita intrarea mai rapidă pe mai multe pieţe din Europa. O parte din suma atrasă va fi folosită pentru dezvoltarea ulterioară a platformei, astfel încât să le putem oferi permanent partenerilor noştri posibilitatea reală de diminuare a costurilor şi de creştere a vânzărilor”, spune Ionuţ Farcaş, fondator şi CEO StockBinder, menţionând că platforma are potenţialul de a revoluţiona industria de eCommerce din România şi de a le oferi partenerilor/utilizatorilor un avantaj competitiv foarte mare.
În prezent, pe platforma StockBinder sunt încărcate peste 800.000 de produse. Totodată, platforma se află în proces de integrare a 4 magazine online, a unui comparator de preţuri, a peste 20 de furnizori şi a trei companii care vor să folosească platforma pentru optimizarea achiziţiilor proprii.
Pentru utilizatori, StockBinder permite: integrarea rapidă şi gratuită cu cele mai utilizate sisteme ERP şi platforme eCommerce; acces la SB Connect - un director unde magazinele online pot găsi furnizori noi cu care să îşi mărească gama de produse vândute şi unde, de asemenea, furnizorii pot aborda magazinele online în vederea colaborării; posibilitatea importului în masă a produselor de la furnizorii parteneri.
Utilizatorii pot accesa platforma la achiziţia unui abonament lunar, care începe de la 99 de euro şi variază în funcţie de numărul de produse comparate (produse existente în portofoliul magazinelor pentru care se caută preţuri şi stocuri la furnizori).
Pentru acest an, compania nu va percepe nicio taxă de integrare a platformei.
Pe acelasi subiect: