Startup-ul românesc StockBinder atrage o investiţie de peste 100.000 de euro, în primul an de la lansare
Ionut Farcas, fondator și CEO StockBinder
Startup-ul românesc StockBinder, dezvoltatorul platformei de tip SaaS cu acelaşi nume, a anunţat că va atrage o investiţie de peste 100.000 de euro de la patru investitori şi vrea să integreze peste 100 de magazine online şi furnizori în primul an de la lansare.
"Startup-ul românesc StockBinder, dezvoltatorul platformei de tip SaaS cu acelaşi nume, care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, atrage o investiţie de peste 100.000 de euro de la patru antreprenori români. Unică pe piaţa din România, StockBinder este o platformă complet automatizată şi integrată, care conectează producătorii şi furnizorii cu magazinele online, permiţând listarea rapidă de produse", informează compania.
StockBinder este prima platformă de tip SaaS din România care conectează producătorii şi furnizorii cu magazinele online şi integrează informaţii despre preţuri, stocuri şi produse. Peste 800.000 de produse de la peste 20 de furnizori sunt încărcate deja în platformă.
Practic, platforma preia toate informaţiile despre stocuri, preţuri şi descrierea produselor oferite de furnizori şi producători, dar şi cataloagele de produse ale magazinelor online partenere. Apoi, toate informaţiile sunt procesate, iar magazinele online primesc înapoi cataloagele de produse actualizate cu informaţiile de preţuri şi stocuri de la furnizori, putând ajusta instantaneu oferta comercială.
„Investiţia ne va permite accelerarea dezvoltării la nivel naţional şi ne va facilita intrarea mai rapidă pe mai multe pieţe din Europa. O parte din suma atrasă va fi folosită pentru dezvoltarea ulterioară a platformei, astfel încât să le putem oferi permanent partenerilor noştri posibilitatea reală de diminuare a costurilor şi de creştere a vânzărilor”, spune Ionuţ Farcaş, fondator şi CEO StockBinder, menţionând că platforma are potenţialul de a revoluţiona industria de eCommerce din România şi de a le oferi partenerilor/utilizatorilor un avantaj competitiv foarte mare.
În prezent, pe platforma StockBinder sunt încărcate peste 800.000 de produse. Totodată, platforma se află în proces de integrare a 4 magazine online, a unui comparator de preţuri, a peste 20 de furnizori şi a trei companii care vor să folosească platforma pentru optimizarea achiziţiilor proprii.
Pentru utilizatori, StockBinder permite: integrarea rapidă şi gratuită cu cele mai utilizate sisteme ERP şi platforme eCommerce; acces la SB Connect - un director unde magazinele online pot găsi furnizori noi cu care să îşi mărească gama de produse vândute şi unde, de asemenea, furnizorii pot aborda magazinele online în vederea colaborării; posibilitatea importului în masă a produselor de la furnizorii parteneri.
Utilizatorii pot accesa platforma la achiziţia unui abonament lunar, care începe de la 99 de euro şi variază în funcţie de numărul de produse comparate (produse existente în portofoliul magazinelor pentru care se caută preţuri şi stocuri la furnizori).
Pentru acest an, compania nu va percepe nicio taxă de integrare a platformei.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS