Start-up cu 8.000 de euro. Doi absolventi de Politehnica fac un business din productia unui joc de educatie financiara
Nicu Naum si Marius Fulgu, doi tineri de 27 de ani, absolventi ai Universitatii Politehnice din Bucuresti, au pus in urma cu doi ani bazele propriei afaceri pe piata jocurilor de educatie financiara, infiintand compania DMN Partners.
Daca initial au fondat aceasta companie pentru a oferi servicii de web design, cei doi tineri antreprenori, pasionati de zona de finante, au decis sa creeze si propriul joc de strategie financiara, dupa modelul cunoscutului joc Cash Flow, inventat de investitorul si autorul american Robert Kiyosaki.
"Investitia initiala pe care am facut-o a fost de 8.000 de euro, bani din surse proprii. Am creat un joc de tipul celui de monopoly, dar care este insa similar cu jocul Cash Flow", sustine Nicu Naum. Jocul de numeste Financial City si este un joc de societate, creat pentru a fi interactiv, dar in acelasi timp si pentru a oferi cunostinte de baza in domenii ca Bursa, Imobiliare si Business. Jocul se adreseaza tinerilor peste 14 ani si adultilor si poate fi jucat de 2 pana la opt jucatori.
Nicu Naum si Marius Fulgu au inceput sa caute o tipografie care sa le realizeze jocul si au gasit o companie din Galati, cu care au inceput parteneriatul.
La inceputul anului trecut cei doi aveau deja 400 de exemplare din acest joc in stoc, pe care le-au vandut catre lanturi de librarii ca Diverta, Humanitas, dar si in magazinele online.
Pe acelasi subiect: