IMM-urile pot accesa anual de la stat pana la 50.000 lei nerambursabili, pentru a se promova pe pietele externe
Bani, lei
Aproximativ 500 de IMM-uri pot accesa anual pana la 50.000 lei, suma nerambursabila, printr-un nou program de promovare a firmelor romanesti pe pietele externe, a anuntat Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.
Guvernul a aprobat, miercuri, Ordonanta de Urgenta privind Programul de sustinere a internationalizarii operatorilor economici romani, cu finantare de la bugetul de stat, un nou instrument de promovare individuala a intreprinderilor mici si mijlocii.
Programul faciliteaza promovarea produselor si serviciilor IMM-urilor pe pietele externe, stimuland comunicarea si parteneriatul in afaceri si pregatind intreprinzatorul in domeniul tehnicilor de promovare pe noi piete.
"Internationalizarea reprezinta o gura de oxigen pentru multe firme romanesti mici si mijlocii. Un procent de 4,67% din IMM-urile romanesti au activitati de export, Romania situandu-se la mai putin de jumatate din media europeana. Consider ca este momentul ca Romania sa faca fata competitiei globale si cred ca acest program ofera sprijin real in domeniu", a declarat ministrul Florin Jianu.
Noul instrument de promovare individuala a intreprinderilor mici si mijlocii permite fiecarui beneficiar sa obtina pe parcursul unui an maximum 50.000 lei, suma nerambursabila. Anual, se estimeaza un numar de maxim 500 de beneficiari.
Prin alocatie financiara nerambursabila, programul sustine participari la targuri si expozitii internationale, organizate in strainatate, cu stand propriu, participari la misiuni economice organizate, crearea identitatii vizuale a unei firme (marca, sigla, slogan), realizarea unui site pe Internet sau a unei aplicatii pentru mobil, pentru prezentarea activitatii, in limba romana si cel putin intr-o limba de circulatie internationala.
Cei care vor aplica la acest program pot folosi banii si pentru participari la cursuri de pregatire, in tara sau in strainatate, in domeniul tehnicilor de promovare a produselor si serviciilor pe noi piete, precum si pentru documentare de piata.
Mai multe despre:
#IMM#finantari
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS