Ia romaneasca la New York, Milano si Paris. Cum a reusit o romanca sa-si croiasca drumul spre succes
Romanii redescopera povestile care ii fac originali in lume. Ia este noul ambassador al Bucurestiului in toate capitalele modei. Numeroase evenimente si publicatii au consemnat noul succes de piata: romanii iubesc simbolul national si se mandresc cu el.
Pe Facebook apar fotografii din toata lumea cu romani imbracati in haina lor nationala. Fenomenul nu s-a nascut insa atat de usor, dar tehnologia a ajutat la popularizarea acestuia.
„Am observant ca pe piata lipseste un magazine online, bine organizat cu astfel de produse”, explica Alina Gavriloiu, manager al start-up-ului Iiana.ro.
Cum s-a transformat un obiect de artizanat intr-o piesa a secolului XXI
De altfel, Iiana.ro a reusit sa transforme ia romaneasca dintr-un obiect de artizanat intr-o piese vestimentara moderna. In doar cateva luni de la lansarea magazinului online, Iiana.ro a vindut mii de ii, din care peste 50 % in afara Romaniei, intr-o explozie greu de imaginat.
Fara increderea in comertul pe internet, o intreaga comunitate de iubitori ai portului popular romanesc ar fi avut mai putine de vorbit si de aratat. Transformarea iei intr-un instrument de fashion in orase ca Los Angeles, Milano, Paris sau Londra, este un success al romanilor si al tehnlogiei.
Manager Iiana.ro: “Cele mai multe cereri le primim de la romanii din State”
„Cele mai multe cereri le primim de la romanii stabiliti in Statele Unite, care sunt melancolici dupa portul traditional romanesc si si-au imbracat inclusive cologii in ia traditionala romaneasca”, povesteste Alina Gavriloiu.
Vanzarile de ii sunt pe val, planurile sunt mari, iar romanii redescopera povestea lor. Solutiile de tehnologie moderna reprezinta insa cheia succesului. Fara acestea, in prezent nu ar exista ii romanesti vandute pe internet in intreaga lume.
„Am luat de la Vodafone o solutie completa de comunicare cu internet fix nelimitat si telefonie fixa, care m-a ajutat sa dezvolt afacerea pe plan local, dar mai ales international. Prin internet am cunoscut comunitatile online dedicate iei la La Blouse Roumaine si Semne Cusute. Tot prin internet am reusit sa duc ia romaneasca in cele mai indepartate colturi ale lumii”, explica tanara modul prin care a reusit sa-si promoveze afacerea pe plan extern.
Povestile de succes ale romanilor sunt pe www.romaniiauinitiativa.ro. Vodafone este mandru ca le sustine si le face cunoscute. Scrie si tu povestea ta pe romaniiauinitiativa.ro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS