Cum se imbogatesc firmele de pe urma mortilor
O companie de cosmetice din Marea Britanie, Illamasqua, s-a aliat cu o firma de pompe funebre, Leverton&Sons, cu o traditie de 200 de ani, pentru a lansa o linie de produse de infrumusetare pentru persoane decedate, scrie Daily Mail. Linia se numeste sugestiv "Actul final al exprimarii", iar reprezentantii celor doua firme spun ca se adreseaza persoanelor care vor sa arata bine si dupa moarte.
Unul dintre directorii companii de cosmetice este Joe Corre, de altfel cofondatorul faimoasei linii de lenjerie intima pentru femei Agent Provocateur.
O sesiune de make-up atipica va costa pana la 450 de lire sterline si va fi realizata de un artist specializat pe machiajul corpurilor celor morti si apoi imbalsamati.
Illamasqua este o companie de cosmetice infiintata in 2008 de catre Julian Kynaston, un fost agent de marketing fara experienta in aceasta industrie. Insa, la trei ani distanta, firma s-a extins in peste 100 de tari.
Joe Corre este fiul faimoasei Vivienne Westwood si a lui Malcolm McLaren, managerul Sex Pistols.
Citeste si
Bursele europene, in scadere. Pentru a patra sedinta consecutiv
Irlanda, noul “gunoi” al Europei. Moody's plaseaza Dublinul sub Columbia si estimeaza ca va avea nevoie de un alt imprumut