Compania McDonalds's Romania a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 418,2 milioane lei (99,3 milioane euro, la cursul mediu BNR de 4,2099 lei/euro), conform datelor de la Ministerul de Finante, scrie Mediafax.

Intrebat la o conferinta de presa despre evolutia afacerilor si daca acestea vor depasi pragul de 100 milioane euro in acest an, directorul general al companiei, Daniel Boaje, a raspuns "foarte probabil", fara sa ofere alte detalii.

McDonald's a lansat miercuri, la Bucuresti, la 64-lea restaurant din Romania, in cladirea America House din zona Piata Victoriei. Aceasta este prima unitate deschisa intr-o cladire de birouri si a implicat o investitie de aproape 3 milioane de lei.
Lantul de restaurante este prezent in 21 orase din Romania, avand 28 de unitati in Bucuresti si 36 in restul tarii, si a investit peste 110 milioane de dolari in cei 16 ani de activitate pe piata romaneasca.

Boaje a afirmat ca McDonald's va continua politica de dezvoltare in Romania, prin inaugurari de unitati noi si renovari ale celor existente. "Cu siguranta vor fi deschideri si in 2012", a spus seful companiei, fara sa ofere informatii cu privire la numarul unitatilor care vor fi deschise sau nivelul aferent al investitiilor.

El a precizat ca McDonald's a achizitionat terenuri si poarta discutii pentru cumpararea altor suprafete, necesare constructiei unor unitati noi, si ca fata de perioada de boom economic pretentiile vanzatorilor au devenit "rezonabile" si exista mai multa disponibilitate la negociere. "Nu am mai auzit de preturi astronomice", a afirmat Boaje, adaugand insa ca terenurile din Romania sunt in continuare mai scumpe decat in alte state europene, pe fondul potentialului de dezvoltare al pietei.

Reprezentantul McDonald's Romania a mai spus ca pe piata restaurantelor de tip fast-food este in continuare loc de crestere, iar clientii au devenit mult mai exigenti.

McDonald's are peste 3.500 de angajati in Romania, unde inregistreaza zilnic peste 140.000 de clienti.

Citeste si:

Romania va incheia si cu Banda Mondiala un acord de top preventiv, similar celui cu FMI

A murit un brand auto, cu 74 de ani de istorie. Constructorul si-a anuntat falimentul