Cel mai cunoscut lant de fast-food din lume vrea sa demonstreze ca vinde mancare sanatoasa. Noul clip McDonald`s VIDEO
McDonald`s mizeaza pe agricultori in noile strategii de promovare. Pe 2 ianuarie, lantul american de fast-food isi va lansa o noua campanie publicitara, realizata in parteneriat cu micii fermieri, informeaza Huffington Post. Grupul american vrea sa demonstreze celor care acuza produsele de fast-food ca fiind nesanatoase, de unde provine, de fapt, mancarea lor.
Miercuri, Neil Golden, managerul de marketing de la McDonald`s a postat pe pagina sa de Twitter urmatorul mesaj: „Ceea ce noi facem acum este sa spunem povestea produselor noastre, de la furnizare, procesare si pana cand ajung in mainile clientilor. Noile spoturi vor fi lansate in luna ianuarie, dar iata aici un mic tease.”
Golden a prezentat un clip de 17 secunde in care un agricultor cojeste un cartof, spunand: „Sunt buni. Asteptati sa vedeti cum vor fi cand vor prajiti la McDonald`s”. Campania publicitara ce va debuta anul viitor va include o serie de spoturi in care advertiserii incearca sa inlature dubiile cu privire la modul de preparare, dar si colectare a carnii de vita si a salatei comercializate in lanturile francizei.
„McDonald`s lucreaza direct cu 250 de furnizori, printre care Cargill, Lopez Foods, Golden State Foods, Simplot, Lamb Weston and Coca-Cola”, adauga managerul.
Campanii publicitare asemanatoare, orientate pe ingredientele produselor si gustul delicios al acestora le-a desfasurat recent si Burger King. Lantul de fast-food a pus accent pe prospetimea legumelor folosite, noteaza Huffington Post.
Intrebarea care se pune este urmatoare: vor avea efect astfel de spoturi asupra celor convinsi ca fast-food-ul este extrem de nesanatos? Spun aceste reclame adevarul consumatorilor sau este vorba doar de o strategie de imagine?
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS