Campania Știrilor PRO TV “Eu ies la vot” intră în curtea antreprenorilor, care au importat echipamente din Occident și ridică afaceri cu fonduri comunitare. O astfel de firmă se dezvoltă armonios la Cluj, unde doi soți au clienți din toată Europa.

La doi paşi de Cluj funcţionează o fabrică ce produce etichete autoadezive de 20 milioane Euro pe an. Investiţiile în tehnologie s-au făcut cu fonduri europene şi asta se poate citi pe toată aparatura de înaltă performanţă, de la matriţe şi până la roboţii care tipăresc.

Este o afacere de familie, cu doi soţi acţionari - Arnella şi Cristian Nechita Rotta. Ea inginer, el fost profesor de matematică, au început în garajul casei, în 1991, dar în 30 de ani afacerea cu etichete a crescut odată cu multiplicarea clienţilor, firme din toate domeniile care au intrat pe pieţele româneşti.

În ultimii 10 soţii şi-au bazat investiţiile pe bani de la bugetul Uniunii. Asta a presupus multă răbdare, iar patronii acuza birocraţia excesivă şi ghidurile întortocheate din sfera accesării fondurilor.

Continuarea pe www.stirileprotv.ro.