"Aveam peste 3.000 si ceva de santiere deschise atunci cand am preluat ministerul. S-au inchis cateva sute. In 2014, din acest buget, speram sa inchidem undeva in jurul a 2.000 de santiere. Sa terminam aceste investitii si vorbim de alimentari cu apa, de canalizare, de drumuri locale si alte investitii de infrastructura locala. De asemenea, sa continuam o serie de lucrari si intr-o anumita masura, asa cum am pus si in legea bugetului de stat, sa deschidem si niste santiere noi, dar numai in aceste domenii de interes", a aratat ministrul Dezvoltarii Regionale,. care detine si portofoliul de vicepremier.
El a fost intrebat despre oportunitatea si destinatia accizei la carburant. "Acei 7 eurocenti la carburant se duc direct in autostrazi", a spus Dragnea, citat de Mediafax.
Ministrul Dezvoltarii a precizat ca nu se poate spune la acest moment cu exactitate catre care tronson sunt indreptati banii, pentru ca sumele colectate merg in Buget, si de acolo sunt repartizate catre autostrazi.
"Am inteles de la colegii de la Finante ca nu s-a putut pune direct ca acesti 7 eurocenti sa mearga direct intr-un buget special", a spus Dragnea, mentionand ca motivul tine de legislatia UE.
Vicepremierul a mai declarat, raspunzand unei intrebari, ca va exista atat o autostrada de la Sibiu la Brasov, care va ajunge pana la urma la Bacau, cat si una de la Sibiu la Pitesti. "Nu se fac in acelasi timp", a mai spus Dragnea.
Intrebat care dintre cele doua se va face prima, vicepremierul a raspuns ca acest lucru va fi anuntat, fiind reglementat intr-un "master-plan".
"Este posibil ca prima sa fie Sibiu-Brasov. Este posibil. Nu va poate da nimeni un raspuns acum, pentru ca aceste lucruri se negociaza si cu Comisia Europeana, pentru ca este vorba despre traseele de transport european. Este o anumita parte din Europa care doreste ca prima sa inceapa Sibiu-Pitesti si exista si o alta parere, ca prima sa fie Sibiu-Brasov", a spus Dragnea. Intrebat care este parerea sa, vicepremierul a raspuns: "A mea ar fi Sibiu-Brasov. Nu stiu cat va conta".