Statul te despagubeste daca dai in gropi!
Tarziu, dar li se face dreptate si soferilor din Romania. Accidentele mortale sau masinile distruse vor fi despagubite de stat, atunci cand se dovedeste ca nu omul a fost de vina, ci drumul. Ministerul Transporturilor trebuie sa verifice toate proiectelele de sosele si autostrazi. Astfel, vom afla si noi care sunt periculoase, iar daca administratorii acestora nu iau masuri, vor putea fi dati in judecata.
Cu o dovada ca soseaua este prost gandita la mana, victimele vor putea cere despagubiri. In cazul gropilor, lucrurile sunt si mai simple. Soferii il pot da si acum in judecata pe administratorul drumului, atunci cand isi distrug masinile.
Drumul European 85, care leaga Bucurestiul de zona Moldovei, este recunoscut drept o adevarata sosea a mortii. Numai in aceasta zona din Buzau, in ultimele luni, au avut loc cinci accidente grave.
Povestea se repeta si in celalalt capat al tarii, la Arad. In 2008, trei oameni au murit zdrobiti sub un TIR plin cu doze de bere.
Pe DN 69 Arad - Timisoara, in localitatea Vinga, "curba mortii" isi ia in fiecare an tributul. Tragediile sunt puse de fiecare data pe seama soferilor inconstienti, insa daca aruncam o privire la configuratia drumului intelegem cat de usor este sa gresesti. Aici intervin auditorii de siguranta rutiera, care le vor arata autoritatilor greselile de proiectare.
Noroc ca ne obliga Uniunea Europeana sa ne grabim, pentru ca proiectul este deja in intarziere cu un an.
Si un segment din DN1 a fost denumit "curba mortii de la Saftica". In ultima perioada insa, soseaua a fost refacuta, s-au pus balustrade si s-au refacut marcajele, iar accidentele mortale s-au redus dramatic.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS