Ridicarea masinilor, o afacere de 300.000 de lei saptamanal
Cu exceptia Primariei sectorului 4, unde soferii nu platesc nimic daca isi recupereaza masinile ridicate in 24 de ore, restul practica tarife cuprinse intre 500 si 800 de lei, iar pretul creste cu inca 200 sau 300 de lei pentru fiecare zi de stationare a masinii in adaposturile "hingherilor de masini".
O firma care incaseaza minim 500 de lei pentru ridicarea, transportul si depozitarea unei masini castiga 300.000 de lei doar intr-o singura saptamana de pe urma a 600 de masini saltate, scrie Gandul.
Primarul Sorin Oprescu a declarat razboi "hingherilor" care actioneaza pe raza sectoarelor 1, 2, 3, 4 si 6. Edilul a anuntat ca va ataca in instanta hotararile consiliilor locale din cele cinci sectoare ale Capitalei prin care acestea si-au infiintat firme de ridicat masini.
"Am pregatit documentatia necesara pentru a ataca in instanta toate hotararile consiliilor locale prin care se ridica masinile cetatenilor parcate neregulamentar". Primarul general a explicat ca "hingherii de masini" isi desfasoara ilegal activitatea din cauza ca marile bulevarde sunt in administrarea municipalitatii, si nu a primariilor de sector.
Oprescu vrea sa bage municipalitatea in afaceri cu masini ridicate. Continuarea, in Gandul.
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS