Nici celor de la Hollywood nu le-a trecut asa ceva prin cap! Top 10 reclame care AU SOCAT lumea!
Controversate sunt caile publicitatii! Oamenii din advertising au un singur scop: sa atraga atentia. Iar pentru asta sunt capabili uneori sa adopte strategii care de care mai nonconformiste, iar una din cele mai eficiente metode este sa socheze!
10. Campania “We could all have AIDS” Designerul de moda Kenneth Cole a vrut sa demonstreze cat de raspandita este cea mai periculoasa boala a secolului, SIDA. Constientizand ca majoritatea oamenilor asociaza aceasta boala cu homosexualitatea sau cu tarile africane sarace, Cole a incercat sa surprinda. Mesajul “'We're all potential carriers” ( "Toti suntem posibili purtatori" de genti... de SIDA) a fost extrem de controversat! 9. Campania “Fair trial, my arse!” Cu totii sunt constienti ca sexul vinde, insa oamenii de publicitate stiu asta cel mai bine. Din acest motiv s-a folosit o imagine cu tenta sexuala, infatisand un posterior apetisant pe al carui lenjerie intima este scris “Fair trial, my arse!”. Mesajul se refera la Campania ce sustine drepturile omului, indreptata catre situatia prizonierilor din Guantanamo Bay. 8. Campania lui Tom Ford O serie de imagini foarte provocatoare au fost transformate intr-o campanie de promovare a unui parfum semnat Tom Ford. Imaginile contineau conotatii sexuale foarte explicite, infatisand nurii unor fete acoperiti doar de sticla de parfum. Insa aceasta sticla de parfum nu era pozitionata in orice fel, ci asa incat sa aminteasca de… partile intime masculine. 7. Campania clinicii de infrumusetare Xiomara Coronado Beauty Center O clinica de infrumusetare din sudul Americii s-a gandit ca este mai eficient sa ne arate care sunt consecintele unui ten neingrijit decat sa explice asta prin termeni pomposi si coenzime Q-10. Si ce solutie mai buna decat sa le “imbatranesti” in Photoshop pe cateva din cele mai apreciate dive de la Hollywood, cum ar fi Angelina Jolie sau Paris Hilton? 6. Campania United Colours of Benetton Fotografia originala il arata pe activistul bolnav de SIDA, David Kirby, alaturi de familia sa in 1990. Aceasta imagine a castigat premiul “World Press Photo Award”. V-ati putea intreba care a fost aportul adus campaniei de catre United Colors of Benetton. Ei bine, fotografia originala era in versiune alb-negru, cei de la Benetton colorand-o pentru a da senzatia mai reala de reclama. Intentia a fost de a creste nivelul de constientizare al populatiei in legatura cu boala, insa multi au criticat-o, sustinand ca face mai degraba referire la homosexualitate. 5. Campania “Money isn’t everything” O idee foarte ingenioasa si de impact a fost pusa in practica de Satchi, cu Campania pentru Crucea Rosie Australiana, in vederea promovarii donarii de sange. Folosind o cutie de donatii obisnuita umpluta cu sange, Satchi au reusit cu siguranta sa trasmita mesajul! 4. Campania Prius Toata lumea are partile sale bune si partile sale rele, vrea sa transmita Toyota. Numai ca singurele parti bune ale unui criminal sau ale unei prostituate sunt faptul ca ambii conduc o masina eco-friendly Toyota Primus. "Well, at least he drives a Primus" este sloganul campaniei. 3. Reclama pentru “Deutsch” Una dintre cele mai ciudate si socante reclame din istoria publicitatii este probabil cea pentru revista de lifestyle si lux “Deutsch”. Nimeni nu a inteles de ce au ales o femeie care intretine relatii sexual cu un caine/lup, insa interpretarile pot fi foarte diverse. 2. 'If you see a child as anything more, it's wrong.' Parteneriatul impotriva Violentei Domestice din Milwaukee a creat impreuna cu agentia Serve o campanie pentru a protesta impotriva coruptiei de minori si abuzurilor asupra acestora. Imaginea grotesca infatiseaza o fetita cu trup foarte dezvoltat de femeie, sloganul fiind 'If you see a child as anything more, it's wrong.' 1. Campania anti-fumat Avand o conotatie sexuala incredibil de puternica, reclama pentru Drepturile non-fumatorilor a iscat controverse in numeroase cazuri, deoarece dorea sa sugereze ca fumatul este o forma de sclavie prin dependenta de tutun.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS