Masinile de colectie din garajul romanilor: cati proprietari mai au Aro, Lada sau Trabant
Cota "de piata" a marcilor Aro, Lada, Wartburg, Moskvich, Trabant sii Volga a scazut in ultimii trei ani la aproape 1,6% din totalul parcului national, respectiv in jur de 66.000 de masini, potrivit Directiei Regim Permise si Inmatriculare a Vehiculelor (DRCPIV), scrie Ziarul Financiar.
Inainte de 1989 aceste marci reprezentau un simbol al bogatiei, foarte putini romani avand posibilitatea sa achizitioneze un astfel de automobil, in conditiile in care acestea erau echivalentul modelelor de top ale marcilor Audi, Mercedes-Benz, BMW, Porsche sau Bentley din prezent.
Spre exemplu, din totalul productiei Aro, mai bine de doua treimi erau exportate, clientii din Romania fiind nevoiti sa ofere "atentii" care depaseau chiar si de doua ori pretul masinii, in timp ce pentru un Trabant nou livrat din fosta Republica Democrata Germana se astepta chiar si 18 ani, parintii inscriind copiii la nastere pe lista de asteptare.
Citeste continuarea in Ziarul Financiar
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS