Liderul pietei de servicii medicale private din Romania raporteaza o cifra de afaceri de 126 mil lei, pe semestrul I, in crestere cu 26%
MedLife a raportat o cifra de afaceri de 126 milioane lei, aferenta primului semestru din acest an, in crestere cu 26% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand valoarea a fost de aproape 100 milioane lei.
Cele mai mari venituri au fost generate de segmentul corporate, care a inregistrat o crestere de 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ponderea totala a acestuia in cifra de afaceri fiind de cca 30%. Urmeaza segmentele de clinici si laboratoare care au avut o contributie de 26%, respectiv 20% in cifra de afaceri MedLife din primele 6 luni ale acestui an.
Cifrele favorabile au venit si pe pe fondul investitiilor greenfield si a achizitiilor sustinute in ultima perioada, au spus reprezentantii MedLife.
In aproape 12 luni, compania si-a marit portofoliul cu doua hyperclinci, doua laboratoare, trei centre de excelenta in dermatologie estetica, herniologie și patologia tiroidiana, trei farmacii, precum si cinci spitale mono si pluridisciplinare, reusind sa-si consolideze pozitia de lider de piata mai ales pe segmentul spitalelor private.
„Avand in vedere evolutia din primul semestru, avem sanse reale sa inregistram o cifra de afaceri de 60 de milioane euro pana la sfarsitul anului si sa depasim estimarile initiale, dar acest lucru depinde si de felul in care va decurge dialogul pe care intentionam sa il purtam cu Casa Nationala de Asigurari", a declarat Mihai Marcu, presedinte CA MedLife.
La ora actuala fondurile oferite de Casa Nationala de Asigurari au o pondere de sub 8% din cifra de afaceri a companiei, diferenta fiind acoperita de segmentul de retail (fee for service) in proportie de 60 – 62% si segmentul corporate in proportie de 30%.