Grupul media McGraw-Hill si-a vandut divizia TV pentru 212 milioane de dolari cash
Divizia TV a McGraw-Hill include noua statii si a fost vanduta catre conglomeratul media E.W. Scripps Co. Initiativa a fost anuntata inca din luna iunie si face parte din planul trustului de a se diviza in "mini-conglomerate".
Cele noua statii TV, printre care si canale afiliate postului ABC, detinut de Disney, au inregistrat venituri in valoare de 97 de milioane de dolari, informeaza Mediafax.
McGraw-Hill a anuntat, recent, ca se va separa in doua companii distincte, cu operatiuni in domeniile piete financiare si educatie, in urma presiunilor miliardarului Barry Rosenstein de la fondul de hedging Jana Partners, unul dintre cei mai importanti actionari ai grupului.
McGraw-Hill a fost fondata in 1888 de catre James H. McGraw.
Circa 87% din profitul operational inregistrat de grup in trimestrul al doilea a fost generat de Standard & Poor's si divizia de informatii financiare. Compania publica manuale pentru studii universitare din 1927 si are o divizie de televiziune din 1972. Jana Partners, cu active de circa trei miliarde de dolari, are o participatie de 5,2% din actiunile McGraw Hill, in parteneriat cu Ontario Teachers' Pension Plan.