Asa se face ca CME inregistreaza pe publicul sau comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani un leadership de 91%, comparativ cu trustul Intact la nivelul intregii zile. Asta inseamna ca dintr-un total de 91 de zile, CME a fost lider absolut de audienta in 83 de zile.

In Prime-Time, intervalul de maxima audienta al unei zile, diferenta dintre cele doua trusturi este si mai mare, televiziunile CME au inregistrat un leadership de 97%, CME fiind lider la nivelul intregii zile in 88 de zile, in timp ce grupul Intact, doar in 3 zile.

La nivel national, in prime-time, CME detine 95% din leadership. 

La nivelul televiziunilor, Pro Tv a inregistrat in primul trimestru al anului 2012 un leadership de 100% pe durata unei zile pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Antena 1 nereusind sa se impuna in niciuna dintre zile.

Diferenta este uluitoare si la nivelul prime-time-ului cand ProTv detine 98 de procente. Aceeasi diferenta se pastreaza si la nivel national cand, pe parcursul intregii zile, ProTv surclaseaza statiile concurente intr-un procent de 98%. Situatie asemanatoare si in prime-time cind din 91 de zile, 88 au fost adjudecate de ProTv, iar Antenele doar 3, dintre ele, astfel ca leadership-ul inclina spre ProTv in proportie de 97%. 

Romanii au talent si Masterchef in topul celor mai vizionate emisiuni de divertisment 

In primul trimestru al anului 2012 divertismentul a fost rege la ProTv, emisiuni ca “Romanii au talent” si “MasterChef” reformuland definitia succesului.

“Romanii au talent” a doborat record dupa record si a stabilit noi repere de audienta. Media inregistrata de programul “Romanii au talent” a fost pe publicul din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani de 24,5 puncte, cu o cota de piata de 51,8 procente.

“MasterChef” vine puternic din urma si ingregistreaza cresteri de audienta de la o editie la alta. Audienta medie inregistrata de show-ul care a redefinit cook-ing-ul de televiziune a fost in perioada mentionata de 12 puncte de rating si o cota de piata de 26%.

In top 5 programe de divertisment care au cel putin doua difuzari se regaseste si Serviciul Roman de Comedie situat pe pozitia a patra cu o audienta medie de 7,5 procente si o cota de piata de 16,4%. 

“Las Fierbinti” si “Pariu cu viata” – vedetele serialului romanesc de televiziune     

Pro Tv domina si topul serialelor romanesti de televiziune, serialele “Las Fierbinti” si “Pariu cu viata” impunindu-se pe piata din Romania inca de la lansare. Asa se face ca serialul “Las Fierbinti”, aflat pe primul loc in topul audientelor a inregistrat la debut cele mai bune cifre din ultimii 10 ani inregistrate de vreun serial romanesc la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani. Cu o medie de 10,7 puncte de rating si o cota de piata de 23,7%“Las Fierbinti” s-a instalat confortabil pe primul loc in topul serialelor romanesti, urmat de fenomenul “Pariu cu viata” care a obtinut o audienta medie de 7,9 puncte de rating si 17,5% cota de piata. 

Stirile ProTv – lider incontestabil de audienta 

In topul celor mai vizionate 7 programe de Stiri, 6 pozitii sunt ocupate de ProTv.

In topul clasamentului stau confortabil Stirile ProTv de la ora 19.00 prezentate in timpul saptaminii de Andreea Esca si in week-end de Oana Andoni, urmate de rubricile din cadrul stirilor Vremea si Stiri din sport.

Inca de la lansare Stirile ProTV s-au plasat in topul preferintelor telespectatorilor si de atunci s-a mentiunut pe acesta pozitie, fiind de 16 ani de zile lider incontestabil de audienta. Performanta fac si Stirile noptii prezentate de Amalia Enache si Cristian Leonte (cu o audienta medie de 5 puncte de rating si 13,5% cota de piata), urmate de Stirile de la ora 17.00 (cu o medie de 4,4 puncte de rating si 17,6% cota de piata), si Stirile ProTv de dimineata, cu 4,1 puncte de rating – audienta medie si 27,3% cota de piata. 

Romania, te iubesc – pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor 

Emisiunea de reportaje si anchete jurnalistice de prima mana a echipei de la “Romania, te iubesc!” este una extrem de apreciata de telespectatorii ProTv din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani care o urmaresc cu interes editie de editie. Asa se face ca “Romania, te iubesc” se afla in topul celor mai vizionate emisiuni jurnalistice cu o audienta medie de 5,3 puncte de rating si 15,3% cota de piata.

In topul celor mai urmarite 5 emisiuni, pe locul 2 se afaa “Lectia de Prim Ajutor” realizata de Dana Rogoz si Dragos Bucurenci”, urmata de “Ce se intampla, doctore” (Oana Cuzino) si Apropo Tv (Andi Moisescu

ProTv ocupa toate locurile in clasamentul celor mai urmarite 30 de filme. 

La capitolul filme, ProTv nu are rival, astfel ca topul celor mai bune 30 de filme este tot ocupat de filmele difuzate de ProTv. In topul celor mai bune 50 de filme, ProTv detine 47 de pozitii, iar Antena 1 doar 3. Cele mai vizionate 3 filme ale primului trimestru al anului 2012 au fost: Shooter (13,9 puncte de rating audienta medie si 28% cota de piata), The Mechanic (12,4 puncte de rating audienta medie si 23,6% cota de piata), iar pe locul al treilea, la distanta foarte mica “The Godmother” (12,3 puncte de rating – audienta medie si 23,7 cota de piata)  Astfel, cu o grila de invidiat in care lunea difuzeaza serialul-fenomen “Pariu cu viata”, martea super-show-ul “MasterChef”, miercurea “Serviciul Roman de Comedie”, joia, serialul lider al momentului “Las Fierbinti”, vinerea, culmea divertismentului “Romanii au talent”, iar sambata si duminica numai filme de top, ProTv nu are rival in randul televiziunilor concurente situindu-se la distanta considerabila de urmatoarele clasate.