Conform analizei prezentate de catre firma consultanta, in cadrul unei intalniri cu oficialii Ministerului Turismului, dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe turismul de business si pe turismul de tip city-break, care inglobeaza si alte produse turistice, precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente, scrie Mediafax.

Principalele categorii de public stabilite pentru Bucuresti ca destinatie turistica sunt oamenii de afaceri, tinerii, turistii city-break, precum consumatorii de turism medical sau de intretinere. In urma discutiilor, consultantul va definitiva planul de marketing pana la sfarsitul lunii.

Cat valoreaza noul brand al Capitalei

MDRT a semnat cu asocierea Detente Consultants (Franta) - Detente Consultants Ploiesti un contract pentru realizarea primului plan profesionist de marketing al Bucurestiului in domeniul turismului. Contractul, in valoare de 101.952 euro (inclusiv TVA), a fost incheiat la inceputul lunii iunie si va fi derulat pe o perioada de 9 saptamani.

Compania franceza Detente Consultants este specializata in managementul proiectelor turistice, avand printre clienti autoritati locale din Franta, nationale si internationale, precum si operatori privati. Detente a depus alaturi de doua companii partenere, in 2009, o oferta la licitatia privind crearea brandului turistic al Romaniei, serviciile fiind insa atribuite altui consortiu (THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - TNS - Taylor Nelson Sofres).

Firma Detente Consultants SRL Ploiesti este detinuta de trei persoane fizice nascute in Algeria, cu cetatenie franceza sau algeriana.

Citeste si

Schimbarea la fata a Romtelecom. Care sunt prioritatile noului CEO

Isarescu: Suntem pregatiti cu arma la picior si gata sa intervenim. Cum vede BNR-ul evolutia cursului