"Europe is younger in Bucharest", sloganul turistic al Capitalei. Cat platesc autoritatile romane
Prin "Europe is younger in Bucharest" ("Europa este mai tanara la Bucuresti"), Capitala va fi promovata turistic in cadrul planului de marketing turistic pentru 2011-2015. Costul total al contractului incheiat de autoritatile romane depaseste 100.000 de euro.
Conform analizei prezentate de catre firma consultanta, in cadrul unei intalniri cu oficialii Ministerului Turismului, dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe turismul de business si pe turismul de tip city-break, care inglobeaza si alte produse turistice, precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente, scrie Mediafax.
Principalele categorii de public stabilite pentru Bucuresti ca destinatie turistica sunt oamenii de afaceri, tinerii, turistii city-break, precum consumatorii de turism medical sau de intretinere. In urma discutiilor, consultantul va definitiva planul de marketing pana la sfarsitul lunii.
Cat valoreaza noul brand al Capitalei
MDRT a semnat cu asocierea Detente Consultants (Franta) - Detente Consultants Ploiesti un contract pentru realizarea primului plan profesionist de marketing al Bucurestiului in domeniul turismului. Contractul, in valoare de 101.952 euro (inclusiv TVA), a fost incheiat la inceputul lunii iunie si va fi derulat pe o perioada de 9 saptamani.
Compania franceza Detente Consultants este specializata in managementul proiectelor turistice, avand printre clienti autoritati locale din Franta, nationale si internationale, precum si operatori privati. Detente a depus alaturi de doua companii partenere, in 2009, o oferta la licitatia privind crearea brandului turistic al Romaniei, serviciile fiind insa atribuite altui consortiu (THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - TNS - Taylor Nelson Sofres).
Firma Detente Consultants SRL Ploiesti este detinuta de trei persoane fizice nascute in Algeria, cu cetatenie franceza sau algeriana.
Citeste si
Schimbarea la fata a Romtelecom. Care sunt prioritatile noului CEO
Isarescu: Suntem pregatiti cu arma la picior si gata sa intervenim. Cum vede BNR-ul evolutia cursului
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS