Banca a primit pana acum 10.000 de fotografii din partea clientilor pentru a fi personalizate pe noul tip de card "A la carte", scrie Mediafax. Cele mai frecvente fotografii transmise de clienti pentru personalizarea cardurilor sunt legate de familie, copii, concedii sau animale.

BRD a lansat in 10 februarie cardul si estima atunci ca va emite in acest an peste 100.000 de astfel de produse.
 
Cardul "A la carte" are toate caracteristicile unui card clasic, fiind diferentiat numai din punct de vedere al graficii, imaginea de pe suprafata cardului putand fi aleasa de client.

Cardurile pot fi utilizate international si vor fi echipate cu cip si emise atat sub sigla Visa cat si sub cea MasterCard.

Timpul de emitere a unui card personalizat nu va fi mai mare decat pentru cardurile standard.

In ceea ce priveste noul produs de plata de tip contactless, Instant Pay pe numele sau, au fost emise deja 230 de dispozitive.

Noul produs permite efectuarea de plati de valoare mica doar prin simpla apropiere de un dispozitiv de citire. Pentru valorile mai mici de 100 de lei plata se face contactless si fara PIN, iar pentru cele peste 100 lei plata este tot contactless, dar cu PIN.

Instrumentul este deja folosit in strainatate, iar BRD l-a introdus deocamdata doar in Bucuresti la 60 de comercianti in baza unor proiecte - pilot, inclusiv in unele locatii Pizza Hut, KFC, Tip Top Food sau Floraria Iris.

Sistemul este folosit si in doua statii de metrou, la Piata Romana si Piata Universitatii. Banca isi propune sa vanda 10.000 de dispozitive contactless in acest an. 

BRD are peste 2,2 milioane de carduri valide si opereaza o retea de aproximativ 1.450 de ATM-uri. Banca, membra a grupului francez Societe Generale, are peste 2,5 milioane de clienti si opereaza o retea de peste 930 unitati.

Cititi mai multe stiri economice pe www.mediafax.ro!