Creșterea se datorează implicării active a noului management, care a preluat afacerea în anul 2016, a noilor strategii de poziționare a produselor pe piață, plecând de la rebranding, la o noua echipă de vânzări și o nouă politică de prețuri, precum și extinderii pe noi piețe externe.

Pentru anul 2019, Vinarte își propune o crește a afacerilor cu 15%, mizând pe creșterea portofoliului de produse, în special pe gamele premium si super premium, precum și pe modernizarea celor două crame din Oltenia și introducerea lor în circuit turistic.

Obiectivul pe termen lung al companiei vizează dezvoltarea celor două crame din Oltenia, Bolovanu – Sâmburești și Stârmina – Mehedinți, acesta fiind și motivul vânzării cramei Villa Zorilor de la Zorești, din regiunea Dealu Mare, împreună cu brand-ul Prince Matei.

Crama Starmina va deveni în foarte scurt timp o cramă integrată în circuitul agro-turistic, cu toate facilitățile de cazare și restaurant în regie proprie, deschisă pentru evenimente locale și nu numai.

Crama Bolovanu va fi transformată într-o cramă tip boutique, pentru produse super-premium. Aceasta va beneficia de dotări pentru cazare și evenimente, însa în regim privat.

Principalul obiectiv al companiei pentru viitor este diversitatea vinurilor din portofoliu și lansarea unor game sofisticate și complexe, ediții unice, în funcție de ce permite natura, branduri de nișă, ediții limitate, ediții super-premium.

De asemenea, pentru anul 2019 Vinarte își dorește extinderea portofoliului de produse pe piețele externe pe care este deja prezentă - Canada, Franța, Luxembourg, Belgia, Polonia, China, Koreea și Japonia, precum și intrarea pe piețe noi.

Compania Domaine Vinarte deșine mărcile Soare, Prince Mircea, Castel Bolovanu, Nedeea și Sirena Dunării, produse într-unele dintre cele mai bune terroir-uri din România, Bolovanu – Sâmburești și Stârmina – Mehedinți.

Istoria Vinarte începe în anul 1998 când un grup de investitori români și străini și-au pus în aplicare visul de a demonstra că în România se pot produce vinuri care să rivalizeze cu marile vinuri din Franța sau Italia.