"Cred ca mancarea este foarte stransa de imaginea unei natiuni, si voi aveti mancare buna. Cand iti place mancarea, iti place si tara. De exemplu, uitati-va la Italia: sistemul politic nu e foarte bun in Italia, dar mancarea este foarte buna. Asadar, iti place tara, iti plac oamenii. Asa ca focusul italienilor s-a indreptat spre paste si pizza”, a spus Bosshart, citat de News.ro.

Romania trebuie sa stabileasca, potrivit expertului elvetian, trei produse pe care se bazeaza cand se promoveaza ca tara.

Ar trebui sa va concentrati asupra unor anumite tipuri de mancare pe care le considerati importante in industrie. Eu am fost si dealer de vin si voi aveti si vinuri foarte bune. Si ca sa va imbunatatiti imaginea, vinul este foarte important. Pentru ca tinerii incep sa consume vin. In India, in China si in America Latina, peste tot , clasa mijlocie consuma si mai mult vin”, a mentionat Bosshart.

La randul sau, ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, a declarat miercuri ca pentru a aduce mai multi turisti straini in Romania este necesara organizarea unor vizite platite din bani publici pentru jurnalistii si bloggerii straini si pentru agentiile de turism din afara tarii.

In prezent, Ministerul Turismului lucreaza la o strategie de promovare a tarii, impreuna cu operatorii privati.