In 2013, UPC Romania a inregistrat venituri in urcare cu 8%, la peste 140 milioane de dolari, de la 130 milioane de dolari in urma cu un an, pe fondul avansului portofoliului de clienti.

"In 2014 am lansat Fiber Power 500, oferind clientilor conexiuni stabile de internet de mare viteza. Consumul de date al clientilor nostri de internet a crescut cu 30% in 2014, viteza medie de contractare este de aproape 200 Mbps, iar viteza medie in baza este de peste 100 Mbps", a declarat Severina Pascu, directorul general al UPC Romania si Ungaria Ungaria.

Numarul clientilor UPC Romania care beneficiaza de cel putin un serviciu al companiei a scazut la 1,186 de milioane anul trecut, de la 1,188 de milioane la finalul lui 2013, potrivit datelor prezentate de Liberty Global.

Defalcat, numarul de abonati la Internet a urcat de la 381.000 la 433.500, iar la telefonie de la 279.100 la 312.900. In schimb, pe segmentul video baza de clienti a scazut de la 1,183 milioane la 1,178 de milioane.

UPC Romania a lansat anul trecut serviciul de internet wireless UPC Wi-Free, 10% dintre clientii de internet ai companiei fiind deja utilizatori ai acestuia.

De asemenea, compania a demarat in 2014 un program de investitii destinat cresterii ariei de acoperire, astfel ca peste 200.000 de case au acces in prezent la serviciul de internet Fiber Power 500 si la televiziune digitala. La sfarsitul anului trecut, 65% dintre clientii UPC utilizau serviciul de televiziune digitala.

La 31 decembrie 2014, numarul de servicii detinute de clientii UPC era de 1.925.200, in crestere cu 82.300 fata de anul trecut.

Operatorul roman este afiliat la UPC Broadband, divizia europeana a grupului Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din lume.

Compania furnizeaza servicii de televiziune (digitala, prin satelit si analogica), internet in banda larga si telefonie in aproximativ 200 de localitati.