Astfel, veniturile obtinute de UPC in Romania in perioada ianuarie-septembrie au urcat cu 6,6%, de la 97,1 milioane de dolari la 103,6 milioane de dolari, potrivit unui raport al Liberty Global, controlat de miliardarul american John Malone.

De asemenea, grupul raporteaza incasari de 96,7 milioane de dolari in perioada analizata de la operatiunile de televiziune prin satelit din Ungaria, Cehia, Romania si Slovacia.

In trimestrul al treilea, veniturile UPC Romania au avansat cu 11,5% fata de perioada corespunzatoare a anului trecut, de la 31,1 milioane de dolari la 34,7 milioane de dolari. Incasarile din servicii de televiziune prin satelit in cele patru state din Europa Centrala si de Est se ridica la 33,4 milioane de dolari in perioada iulie-septembrie.

In moneda locala, veniturile UPC Romania au crescut in trimestrul al treilea cu 3,3%, de la aproximativ 112 milioane lei la 116 milioane lei, potrivit datelor comunicate miercuri de companie.

Numarul abonamentelor la serviciile UPC Romania (indicatorul RGU) a urcat de la inceputul acestui an cu 2,5%, la 1,778 milioane de contracte, datorita cresterilor inregistrate in zona serviciilor de internet si telefonie.

Fata de septembrie 2012, baza de abonamente a avansat cu 103.200 unitati, sau 6%, precizeaza UPC Romania.

Numarul clientilor companiei a scazut usor de la inceputul anului, dar a crescut cu 6.600 in trimestrul al treilea, la 1,160 milioane.

Numarul abonatilor la serviciile de internet ale UPC Romania a crescut in primele noua luni ale anului cu 8%, la 360.900, in timp ce baza de clienti pe segmentul de telefonie a avansat cu 15%, la 262.900, potrivit raportului companiei. Fata de septembrie 2012, UPC Romania are cu 14% mai multi clienti la serviciile de internet si cu 24% mai multi abonati pe telefonie.

"Internetul este segmentul din telecom cu cel mai mare potential de crestere si are un impact pozitiv in economie - contributia broadband-ului in PIB este de 3,5 miliarde de euro, iar in conditiile implementarii unor mãsuri de sprijin, aceastã contributie se poate dubla panã in 2018", a declarat Severina Pascu, CEO al UPC Romania, intr-un comunicat al companiei.

Totodata, numarul contractelor de servicii video (TV prin cablu si satelit) a scazut usor, cu 1,4%, la 1,155 milioane. Compania avea la 30 septembrie 380.900 de clienti pe cablu analog, 456.600 abonati pe cablu digital si 317.500 contracte pentru televiziune prin satelit (DTH).

Astfel, numarul abonatilor la serviciile de televiziune digitala prin cablu a urcat cu 13.800 in perioada iulie-septembrie si cu13% fata de perioada corespunzatoare a anului trecut, potrivit UPC Romania. Pe segmentul de TV prin cablu, numarul clientilor companiei a avansat cu 7% fata de septembrie 2012.