Grupul a vandut in Europa Centrala si de Est, in primul trimestru, 10,4 milioane de hectolitri de bere, fata de 10,1 milioane de hectolitri in primele trei luni ale anului trecut, se arata intr-un comunicat al Heineken. Cresterea recenta a unor preturi a contribuit la un venit solid pe hectolitru si la majorarea usoara a veniturilor totale in regiune in intervalul analizat.

Heineken a consemnat o scaderi usoare ale volumelor comercializate in Rusia si Polonia, crestere in Cehia, iar in Austria, Romania si Grecia stagnare.

Veniturile grupului Heineken au urcat cu 8,1%, la 4,14 miliarde de euro in primul trimestru, cu un impact pozitiv de 449 milioane de euro din consolidarea unor achizitii. Profitul net s-a situat la 227 milioane de euro, fata de 166 milioane de euro in aceeasi perioada a anului trecut.

Heineken Romania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,18 miliarde de lei (266 milioane euro), in crestere cu 13,2% fata de 2011, iar volumul vanzarilor s-a majorat cu 5%, a anuntat compania la inceputul lunii martie. Compania anticipeaza si pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri, bazata pe vremea buna din timpul verii, a declarat, la momentul respectiv, Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania.

Heineken are patru fabrici in Romania, la Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova si Mures, si 1.100 de angajati. Compania concureaza pe piata romaneasca a berii cu Ursus Breweries, Bergenbier si URBB (United Romanian Breweries Bereprod).