Vânzări de peste 10 mld. euro pentru LVMH, cel mai mare grup mondial de produse de lux. Arnault îl depășește pe fondatorul Zara și devine cel mai bogat european
Bernard Arnault, proprietarul brandurilor LVMH
Cel mai mare grup mondial de produse de lux, LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), a raportat o creştere peste aşteptări a vânzărilor în primul trimestru din 2018, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor chinezi, transmite Reuters, preluată de Agerpres.
Veniturile de bază ale LVMH au urcat cu 13% în primele trei luni din acest an, la 10,85 miliarde de euro (13,4 miliarde de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la un avans de 9%.
Grupul LVMH, cu sediul în Paris, a beneficiat, ca şi multe firme de produse de lux, de redresarea cererii din Asia anul trecut şi de interesul crescut al tinerilor pentru aceste tip de mărfuri.
Dar analiştii avertizează că industria produselor de lux rămâne vulnerabilă la turbulenţele politice, inclusiv tensiunile comerciale dintre SUA şi China. De asemenea, turiştii care vizitează Europa fac mai puţine cumpărături din cauza aprecierii euro.
Conform indicelui Bloomberg Billionaires, averea lui Bernard Arnault, preşedintele LVMH, a urcat săptămâna trecută la 70,7 miliarde de dolari, după ce acţiunile Christian Dior SE au atins un nivel record.
Bernard Arnault ajunge astfel pe locul patru în topul celor mai norocoşi oameni ai Planetei şi este cel mai bogat din Europa, depăşindu-l pe spaniolul Amancio Ortega - fondatorul Zara.
Pe acelasi subiect: