Rombat este o companie controlata de circa 200 de angajati, cel mai mare actionar individual fiind omul de afaceri Dorel Goia, cu o participatie de aproape 19%, potrivit celor mai recente informatii. 

Intr-o piata locala a componentelor auto dominata de giganti mondiali precum Delphi, Continental, Schaeffler sau Autoliv, Rombat era un ultim business romanesc de mari dimensiuni. 

Afacerile Rombat au continuat sa creasca si in criza, iar pentru 2012 compania si-a propus vanzari de aproape 83 de milioane de euro, plus 12%.  Marja neta de profitabilitate a companiei a fost in perioada 2006-2010 cuprinsa intre 5,2% si 10,1%, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice, conform carora Rombat a generat in decurs de cinci ani profituri nete cumulate de 20 de milioane de euro. 

Rombat furnizeaza baterii pentru grupul Renault, pentru fabrica Peugeot din Slovacia si pentru fabrica Nissan din Sankt Petersburg, Rusia, in timp ce pentru masinile Dacia produse la Mioveni compania este unicul furnizor de acumulatori. 

Citeste intreg articolul pe www.zf.ro.