"Pentru fiecare loc de munca pe care il avem, primim cate un CV in fiecare saptamana", a spus Marrisa Mayer, aflata la o conferinta pe tehnologie, in San Francisco.   

Aceasta a mai adaugat ca firma face in permanenta angajari.  

Yahoo! a depasit 800 de milioane de utilizatori activi pe zi, fara a-i pune la socoteala pe cei care acceseaza Tumblr, platforma achizitionata anul acesta.

Cifra reprezinta o crestere a traficului cu 20%, de cand Mayer a preluat conducerea companiei in iulie 2012.   

Marissa Mayer a descris Yahoo! ca fiind un mare start-up, cu o atitudine marcata de curiozitate si incercari curajoase, lucru ce s-a vazut si in lansarea ultimului logo.   

"Cele mai multe logo-uri se schimba putin cate putin de-a lungul timpului. Yahoo! nu l-a mai schimbat de 18 ani. Cand ajungi in punctul in care logo-ul tau nu se mai potriveste cu brandul, atunci ai o problema", a explicat Mayer decizia luata. 

"Suntem multumiti de logo dar, pentru noi, cea mai importanta este concentrarea pe produs. Scopul meu final este sa fac Yahoo! sa creasca din nou", a mai spus CEO-ul.