“Serviciu mai prost nu există în România.” Experimentul care arată haosul imens de la Poșta Română
Conflictul dintre ministru şi conducerea Poştei nu ar trebui să mire pe nimeni. Serviciile învechite, cozi nejustificate şi birocraţia fără seamăn alungă clienţii.
Ultima decizie a Poştei Române de a trimite toate coletele în oficiile vamale indiferent de cât de mică este valoarea lor i-a înnebunit pur şi simplu pe oameni. Mulţi sunt nevoiţi să bată zeci de km şi să piardă o zi întreagă. Mai toate reclamaţiile clienţilor au în prim plan haosul, aroganţa şi nepăsarea angajaţilor.
Poştă Română se joacă cu timpul şi cu nervii noştri şi ne oferă servicii execrabile. Aşa se explică de ce compania are tot mai puţini clienţi şi tot mai multe reclamaţii. Oamenii s-au săturat, pur şi simplu, de haosul din oficii, de răspunsurile acre, de neputiinta funcţionarilor, dar mai ales de orele lungi petrecute la cozi.
Domnul Stănescu aşteaptă de o lună un colet. ”Un serviciu în România mai prost decât al poştei nu există. Nu sunt organizaţi”, susţine el.
Adevărul e că, la Poştă Română, avizarea unui colet - comandat dintr-o ţară din afara spaţiului european - durează mai mult decât transportul pachetului în sine, până în România.
Un colet trimis cu vaporul din China, până la Constanţa, parcurge 14.000 de kilometri în 2 săptămâni. Din port însă, până la Otopeni, şi mai apoi până în Bucureşti, la Biroul de Schimb Internaţional din Giuleşti, mai face încă pe atât, pe o distanţă de 60 de ori mai mică.
Într-un cuvânt, haos că la noi, la nimenea. Şi cum poşta deserveşte aproape 20 de milioane de oameni şi mulţi sunt aceia care se plâng de servicii, o echipa de la Inspectorul Pro a făcut un experiment.
Mai multe despre:
#Posta Romana#companii de stat
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS