Pufuletii Gusto ajung si la New York. Afacerile companiei ar putea depasi 23 milioane euro, crestere cu 30% a cifrei de afaceri
Producatorul pufuletilor Gusto, compania Phoenixy din Baicoi, estimeaza pentru acest an o crestere cu 30% a cifrei de afaceri, comparativ cu valoarea inregistrata anul trecut, de 18 milioane euro, pe baza majorarii exporturilor. Produsele ajung si in SUA, in New York si Chicago, transmite Mediafax.
"Speram sa obtinem o crestere de 30% fata de anul precedent si ne bazam in mod deosebit pe succesul inregistrat de pufuleti in exporturi, in ultimii ani, spre deosebire de piata interna, care inca stagneaza", a declarat directorul general al Phoenixy, Eliodor Apostolescu.
Astfel, afacerile companiei ar putea depasi 23 milioane euro.
Phoenixy are 15 tipuri de produse si o productie zilnica de peste un million de pungi de pufuleti, aproximativ 30% fiind livrata la export in peste 20 de state europene, precum Suedia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Belgia, Ungaria, Croatia si Albania, si in SUA.
El a mai spus ca Phoenixy va investi in linii de productie pentru dezvoltarea de noi sortimente de pufuleti, fara a preciza suma care va fi alocata.
Luna trecuta, compania a anuntat o investitie de 900.000 de euro in instalarea de panouri fotovoltaice pe acoperisul fabricii din Baicoi, energia produsa astfel urmand sa reduca cu 38% consumul celei conventionale.
In ceea ce priveste profitul, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice, acesta a fost anul trecut de 7,17 milioane lei (1,65 milioane euro), cu 2,6% mai mare decat in 2011.
Potrivit companiei, Phoenixy ocupa 70% din piata locala de pufuleti.