Veniturile grupului au scazut cu 3%, la 12,3 miliarde de dolari, dar au depasit estimarile analistilor, de 12,05 miliarde de dolari, in timp ce volumul a avansat cu 2%, potrivit datelor publicate marti de Coca-Cola, relateaza Bloomberg. 

Vanzarile au crescut cu 2% in America de Nord, unde compania a redus preturile pentru atragerea clientilor. In trimestrul II, volumul din America de Nord s-a redus cu 1%.

In Europa, acesta a scazut cu 1%, dupa un declin de 4% inregistrat in trimestrul al doilea. 

Cresterea volumului in America de Nord si incetinirea declinului acestuia in Europa au compensat instabilitatea in crestere de pe pietele emergente, a declarat directorul general Muhtar Kent.

"Nu suntem imuni la impactul evenimentelor macroeconomice globale, dar viziunea noastra pentru 2020 si strategiile pe termen lung vor ramane intacte. Compania ramane dedicata obiectivelor de performanta pe termen lung si returnarea de valoare actionarilor", afirma Kent imtr-un comunicat.

Rata de schimb valutar a avut in trimestrul al treilea un impact de 2% asurpa veniturilor nete si de 5% asupra profitului operational in termeni comparabili. 

Compania avertizeaza ca fluctuatiile de curs valutar vor reduce profitul operational in termeni comparabili cu pana la 6%, in trimestrul IV.