Un roman ajunge sef peste operatiunile Coca-Cola din Romania si Moldova
Petre Sandru
Petre Sandru a fost numit director de marketing pentru Romania si Moldova, o pozitie creata in noua structura a Regiunii Europa de Sud-Est din cadrul Coca-Cola. Petre Sandru va prelua responsabilitatile noii functii incepand cu 1 septembrie, anunta compania intr-un comunicat.
Noua pozitie a lui Petre Sandru vine in urma reorganizarii,incepand cu 1 august, a Central Southern Europe (CSE) Business Unit, prin trecerea de la cinci regiuni la patru, fiecare dintre acestea reflectand regiunile recent anuntate ale Coca-Cola Hellenic.
In noua sa functie, Petre Sandru va fi responsabil de intreaga activitate a Coca-Cola in Romania si Moldova si ii va raporta direct lui Vikas Chawla – director de operatiuni de franciza pentru Regiunea Europa de Sud-Est, numit in functie de la 1 octombrie.
In aria de responsabilitate a lui Petre Sandru vor fi gestionarea in parteneriat cu imbuteliatorii a operatiunilor comerciale si dezvoltarea strategiilor de optimizare a vanzarilor si profitabilitatii, coordonarea procesului de planificare pe termen mediu si lung din fiecare tara, precum si definirea si implementarea strategiilor de marketing si comunicare pentru cele doua tari.
”Exista doua aspecte foarte importante in contextul economic actual din Europa Centrala si de Est,si implicit, si in Romania de care voi tine cont in noua pozitie. Primul este relevanta produselor si a strategiei aplicate pentru consumatori, intr-un efort de a ajunge cat mai aproape de necesitatile si valorile acestora. De asemenea, ma voi preocupa de cresterea nivelului de atasament al echipei fata de valorile si marcile companiei”, a declarat Petre Sandru dupa numirea in noua pozitie, intr-un comunicat.
Cu o experienta de 8 ani in cadrul Coca-Cola, Sandru a fost responsabil pana in prezent de activitatile comerciale din patru tari din regiune: Romania, Moldova, Bulgaria si Albania. Inainte de a se alatura Coca-Cola, Petre a lucrat pentru JT International/RJ Reynolds, unde a ocupat diferite pozitii ce includ vanzari, trade marketing, marketing, logistica si achizitii.
Petre este pasionat de fotografie, networking si sporturi - ski, scuba diving si tenis.
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume peste 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ice tea-uri, bauturi energizante, cafea etc. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.8 miliarde de portii pe zi.
In Romania, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS