"Aspiratia noastra ferma este de a ajune intre primii trei jucatori pe toate pietele unde concuram si ne apropiem cel mult de acest obiectiv in Romania. Ne vom concentra pe extinderea statiilor de gaz pe care le detinem in prezent si pe achizitii in Romania", a declarat Hoglund.
 
MOL a incheiat la inceputul lunii februarie achizitia celor 42 de benzinarii cumparate de la ENI Romania, companie din grupul italian Eni, si a ajuns la o retea de aproximativ 200 de unitati de distributie a carburantilor.
 
Totodata, grupul ungar intentioneaza sa construiasca noi statii de alimentare cu carburant pentru a-si extinde reteaua din Romania.
 
OMV Petrom detine cea mai mare retea de benzinarii din Romania, fiind urmata de Rompetrol, parte a KMG International, si Lukoil.
 
Actiunile MOL au avansat cu 5,2% de la inceputul acestui an pe bursa de la Budapesta, valoarea de piata a companiei ridicandu-se la 1.270 miliarde de forinti (4,7 miliarde de dolari).
 
Hoglund a anuntat, de asemenea, ca MOL va incepe sa testeze 30 de benzinarii pilot in Europa Centrala si de Est, inclusiv in Romania si Ungaria, in care va fi disponibila o gama mai variata de obiecte, cum ar noi sortimente de cafea, produse de patiserie si alimente.
 
MOL, a doua mare companie din Ungaria dupa valoarea de piata, cauta mijloace pentru a creste productia si pentru a-si imbunatati cota de piata, in conditiile in care se confrunta cu declinul pretului la petrol si scaderea rezervelor de energie in estul Europei.